کد خبر: 6990 - تاریخ: یکشنبه، 9 سپتامبر 2012 - 15:00

کیبوردی برای حل مشکل ده ساله ایرانی‌ها +عکس

طریقه فعالیت این صفحه کلید بدین گونه است که اين محصول در قسمت بالا به صفحه ‌نمايش مجهز شده و این ابتکار جدید باعث مي ‌شود تا کاربر بتواند کلمات را در هنگام تايپ، درست در نزديکي انگشتان خود ببيند.

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران،  طی ده سال اخیر که استفاده از رایانه در ایران رواج پیدا کرده بسیاری از کاربران علی رغم سالها استفاده همچنان یک تایپیست مبتدی محسوب می شوند و نمی توانند بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، مطمئن شوند که تایپ آنها بدون غلط بوده است.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در زمينه تايپ با صفحه ‌کليدها دچار مشکل مي ‌شويد و براي تايپ هر کلمه مجبور هستيد که زمان طولاني را به صفحه‌ نمايش نگاه کنيد و البته به این خاطر این کار، تمرکز خود را در تايپ مطلب مورد نظر از دست مي‌ دهيد، اکنون یک کی بور جدید امکان تايپ سريع و بدون اشتباه را براي شما ميسر مي‌ کند.

این کار علاوه بر اینکه تمرکز شما را حفظ می کند، از صدماتی که به گردن شما وارد می شود نیز جلوگیری خواهد کرد که در دراز مدت سود فراوانی برای کاربران رایانه دارد.

طریقه فعالیت این صفحه کلید بدین گونه است که اين محصول در قسمت بالا به صفحه ‌نمايش مجهز شده و این ابتکار جدید باعث مي ‌شود تا کاربر بتواند کلمات را در هنگام تايپ، درست در نزديکي انگشتان خود ببيند؛ بدون اين که سر خود را بلند کند.

از اين جهت فشار کمي به گردن و چشمان کاربر وارد مي ‌شود و با توجه به اینکه طراحی آن ارگونوميک است می تواند در فعالیت های طولانی مدت کمک ویژه ای به کاربران کند هرچند با توجه به اینکه هنوز قيمتي براي آن اعلام نشده است، نمی توان قطعا گفت این راحتی گردن چقدر برای افراد هزینه خواهد داشت.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads