کد خبر: 69820 - تاریخ: چهارشنبه، 14 ژانویه 2015 - 09:10

علی مطهری به آرزویش رسید/

استقبال ویژه رسانه های ضد انقلاب از نطق نماینده بی بصیرت + تصاویر

اتفاقات جنجالی روز یکشنبه مجلس، علی مطهری را به آرزویش که مشهور شدن بوده رساند و در فاصله کوتاهی تیتر یک همه رسانه ضد انقلاب از صدای آمریکا و تا سایت سازمان منافقین شد.

به گزارش خوبان، علي مطهري در نطق ميان دستورش ادامه حصر را بدون حکم قضايي خلاف قانون اساسي دانست که اين گفته وي با اعتراض شديد نمايندگان مجلس مواجه شد و در نهايت با شعار مرگ بر فتنه‌گر نطق وي نيمه تمام ماند و جلسه علني براي دقايقي از سوي ابوترابي تعطيل اعلام شد.

به گزارش چمران نیوز علي مطهري در بخشی از نطق ۷ دقيقه‌اي خود موضوع حصر سران فتنه را به میان آورده و ضمن غیر قانونی خواندن آن خواستار پایان حصر فتنه گران شد. نماینده بی بصیرت تهران در بخشی از نطق جنجالی خود گفت: اینجانب حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوبهای خیابانی، بدون حکم قضایی، همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم و معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضائیه کوتاهی کرده‌اند. همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم و در انتخابات سال ۸۸ نیز به آقای رضایی رأی دادم. زمانی که نمایندگان این اظهارات جنجالی شنیدند با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر خواستار پایان سخنرانی وی شده و فضای مجلس بر هم خورد. ابوترابي‌فرد که رياست جلسه را بر عهده داشت از نمايندگان خواست نظم جلسه را حفظ کنند و خطاب به مطهري گفت: جنابعالي در فضاي واقعي کشور قرار داريد که آنچه در مورد اين افراد انجام شده با نهايت رافت و رحمت اسلامي و با توجه به مصالح ملي انجام شده و اگر اراده‌ي نظام بر رافت و رحمت نبود قطعا به گونه‌ي ديگري انجام مي‌شد.
وي گفت: شما در جريان واقعيت هستيد اين گونه احکامي که تصميم نظام بر انجام آن تعلق گرفته بر اساس احکام قطعي شرعي، اختيارات قانون اساسي شکل گرفته و اين گونه طرح بحث کردن عمومي نمايندگان مردم را در پي دارد و نمايندگان مردم نمايندگان ملت هستند. از شما انتظار مي رود که مصالح ملي، احکام شرعي و قانون اساسي را رعايت کنيد. در ادامه بذر پاش به مطهري اخطار داد که وقت نطق ۷ دقيقه‌اي اش تمام شده که مطهري در پاسخ او گفت: از وقت من دو دقيقه باقي مانده و آقاي ابوترابي نيز بهتر بود بعد از نطق من اين صحبت‌ها را انجام مي‌دادند. ابوترابي‌فرد نيز پاسخ داد: شما صحبتي مي‌فرماييد که انضباط مجلس را به هم مي‌ريزد که مطهري در پاسخ گفت، نبايد به هم بريزد! با اين حال ابوترابي‌فرد بار ديگر تاکيد کرد که شما بايد در مذاکرات و صحبت خود طوري صحبت کنيد که انضباط جلسه حفظ شود.
مطهري در پاسخ به ابوترابي‌فرد گفت: هر کسي آزاد است نظر خودش را اعلام کند اين صحبت مطهري نيز با واکنش نماينگان روبرو شد. اما مطهري در ميان اعتراض نمايندگان نطق خود را ادامه داد و گفت:‌ ادامه‌ي آن ( حصر خانگي) را به زيان انقلاب اسلامي مي‌دانم. معتقدم در اين زمينه شوراي عالي امنيت ملي به رياست رئيس جمهور و قوه قضاييه کوتاهي کرده است. همه مي‌دانند که من هيج تعلق خاطري به آقايان موسوي و کروبي ندارد و در انتخابات سال ۸۸ نيز به آقاي رضايي راي دادم. هدف اين جانب دفاع از يک موضوع بزرگتر، آن هم رفتار اسلامي با منتقدان حکومت است. بار ديگر نطق مطهري توسط نمايندگان مجلس قطع شد و نمايندگان شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند. در ادامه در ميان شعار مرگ بر فتنه گر مجلس، ابوترابي‌فرد از مطهري خواست که نطق خود را به پايان برساند و نمايندگان را به آرامش دعوت کرد با اين حال نمايندگان به شعارهاي خود ادامه دادند و ابوترابي‌ جلسه علني را براي دقايقي ختم کرد.
به گزارش خبرنگار ما اتفاقات جنجالی این نماینده بی بصیرت را به آرزویش که مشهور شدن بوده رساند و در فاصله کوتاهی تیتر یک همه رسانه ضد انقلاب از صدای آمریکا و تا سایت سازمان منافقین شد. بر اساس این گزارش سایت های ضد انقلاب با استقبال از سخنان مطهری و برخوردی که بین وی یک نماینده به وجود آمد به جنجال پرداختند، سایت بی بی سی در این خصوص نوشت: ” سخنان علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران درباره ادامه حصر رهبران اعتراض‌های سال ۱۳۸۸ ( سران فتنه ۸۸ )، باعث بروز تشنج در جلسه علنی مجلس شد “

 

بی بی سی فارسی

 

بی بی سی در ادامه با انتشار برخی از سخنان مطهری نوشت: ” علی مطهری بارها گفته است که ادامه حصر این سه نفر “غیر قانونی” است و جمهوری اسلامی هزینه زیادی بابت این حصر می‌پردازد. به اعتقاد او این سه نفر باید در دادگاهی قانونی همراه با محمود احمدی نژاد، کاندیدای دیگر انتخابات ریاست جمهوری به طور علنی محاکمه شوند “
سایت ضد انقلاب کلمه وابسته به جریان فتنه ۸۸ هم در واکنش به جنجال نماینده بی بصیرت تهران با ۴ گزارش ویژه استقبال ویژه ای از این نطق کرد. این سایت در تیتر یک خود با عنوان “حمله به فرزند شهید مطهری در مجلس ” نوشت: ” علی مطهری نماینده شجاع مردم تهران که برای قرائت نطق خود پشت تریبون مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود، مورد حمله نمایندگانی قرار گرفت که نمی خواستند مطالبه عمومی رفع حصر و درخواست بازگشت حاکمیت به قانون اساسی، از تریبون خانه ملت به گوش ملت برسد “
این سایت در ادامه نوشت: ” وقتی علی مطهری در نطق خود در خصوص حصر موسوی و کروبی سخنانی را مطرح کرد و درباره روز ۹ دی گفت که این روز مردم به دفاع از نظام پرداختند و اگر این روز را مظهر تفرقه قرار دهیم دیگر یوم الله نخواهد بود یوم الله نبود و یوم الشیطان است، شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه گر» برخی نمایندگان بلند شد و تعدادی به سمت او حمله ور شدند و درگیری فیزیکی رخ داد.”
به گزارش چمران نیوز مطهری با این اظهارات غیرعقلانی به آرزویش رسید و توانست تیتر اول اکثر رسانه های ضد انقلاب را برای خود کند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد. ناگفته نماند موسوی نژاد نماینده دشتستان در مصاحبه ای با اشاره به گفتگویش با مطهری پس از نطق جنجالی وی، گفت: من به ایشان گفتم با این رفتارها شما مشهور نمی شوید و ایشان در پاسخ به من اظهار داشتند که اتفاقا راه مشهور شدن این است و من از همین راه مشهور می شوم!

 

منافقین

 

صدای آمریکا

 

رادیو فردا

 

5919_607 5920_212 5921_517 5922_489 5925_224

 

انتهای پیام/59

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

اعلام تنفس پس از سخنان جنجالی یک نماینده/ نمایندگان با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» مانع ادامه نطق مطهری شدند/ برخورد فیزیکی مطهری با نمایندگان

آیا بین منافع و آرمان‌های ملت ایران تضادی وجود دارد؟/ آقای مطهری! کاش از پدرتان قدری علم و آزاداندیشی ارث برده بودید

داستان شرکت علی مطهری و علی یونسی در همایش میرزا چیست؟

اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری

بعد از مطهری «فائزه هاشمی» هم قوه‌ قضائیه را زیر سوال برد

آقای مطهری! پاس گل شما را دوستان در BBC و روزآنلاین گل کردند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سید ایمان
     | 2015/01/14 - 21:54
    پاسخ
    +1
    0

    سید حمید روحانی:

    علی مطهری نوچه هاشمی است.
    هاشمی مسائلی که جرات نمی‌کند بگوید از طریق نوچه‌هایش مطرح می‌کند.
    مطهری از ملت و قانون عقده دارد.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads