کد خبر: 69804 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 ژانویه 2015 - 22:15

این بازیکنان سفیران فرهنگی ایران در استرالیا هستند؟؟؟

سلفی های منشوری ملی پوشان در استرالیا خبرساز شد+ تصاویر

حتی کار به جایی رسید که مسئولان تیم ملی هم از این کار ملی پوشان که در فضای مجازی هم سرو صدای زیادی را به پا کرده ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش خوبان: تیم ملی ایران که برای شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا در استرالیا به سر می برد در اولین بازی خود موفق شد که تیم ملی بحرین را با دو گل شکت دهد.

اما این بازی در شرایطی برگزار شد که ایرانیان زیادی در ورزشگاه محل مسابقه ایران در شهر ملبورن حضور داشتند و از ملی پوشان ایران هم استقبال خوبی داشتند تا جایی که حتی در محل هتل تیم ملی تا ساعاتی ازشب انتظار می کشیدند تا با ملی پوشان ایران عکس یادگاری بگیرند.

این درحالی است که ملی پوشان ایران هم با کمال میل با ایرانیان مقیم استرالیا عکس یادگاری میگرفتند و به درخواست آنها پاسخ مثبت میدادند.

 

unnamed unnamed1 unnamed2 unnamed3 unnamed4 unnamed5 unnamed6

 

 

اما شنیده شده که پس از انتشار عکس های منشوری ملی پوشان که سر و صدای زیادی به پا کرد کی روش ناراحت شده و به بازیکنان تذکر داده که از مسائل حاشیه ساز خودداری کنند و کاری نکنند که به ضرر تیم ملی تمام شود.

حتی کار به جایی رسید که مسئولان تیم ملی هم از این کار ملی پوشان که در فضای مجازی هم سرو صدای زیادی را به پا کرده ابراز ناراحتی کردند.

به هرحال امیدواریم بازیکنان ایرانی که نمایندگان ملت ایران در استرالیا هستند کاری نکنند که هم برای خودشان حاشیه سازی کنند و هم برای تیم ملی ایران چرا که در این دوره از مسابقات امیدواری زیادی به این تیم برای قهرمانی وجود دارد.

 

منبع:  دانا

انتهای پیام/75


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۱۷

  1. سلمان
     | 2015/01/13 - 22:27
    پاسخ
    +34
    -34

    واقعا جای بسی تاسف است از این که این ها نمایندگان جمهوری اسلامی ایران تو کشور بیگانه هستند، واقعا چرا باید کار کشور ما به جایی برسه که بازیکنانش اینقدر راحت با زنان نامحرم آن هم با این وضعیت عکس بگیرن.
    چرا حتی دیدن این تصاویر عادی شده چرا که اگه عادی نبود باهاش برخورد می شد.
    واقعا می تونین جواب خون شهدا را بدین
    شهدا شرمنده ایم به خدا ما نتونستیم به خوبی پاسدار خون تون باشیم.

    • وحید
       | 2015/01/24 - 00:10
      پاسخ
      +12
      -3

      حتمن از این به بعد توصیه میکنیم برای این چنین مسابقه ها تعداد زیادی مانتو و چادر به همراه تیم ملی ارسال بشه تا بقیه افراد بتونن به راحتی با بازیکنان تیم ملی عکس بندازن . همونطور که نماینده من و شما هست نماینده اون ایرانی مقیم اونجا هم هست. اون داره تایم میذاره و تشویق میکنه . بعد میخوای بازیکنان دوری کنن و بگن بخاطر وضعیت شما قادر به عکس انداختن با شما نیستم . قوانین اونجا با ما فرق داره . خواهشن واسه هر چیزی خون شهدا رو وسط نیارین چون حرمت خون شهدا خیلی بالا هستش. ای کاش واسه وضع مملکت یک مقدار دلسوز بودین

    • مجتبی محمدی
       | 2015/01/15 - 21:16
      پاسخ
      +16
      -14

      واقعا متاسفم واسه مسئولین وزارت ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال
      شما اینجا دنبال پست و مقام خودتون هستین که از دست ندین،اونوقت این افراد با پول بیت المال میرن تو کشور دشمنامون و آبروی ایران و اسلام رو میبرن
      آقایان مسئول: اگه از خدا میترسین، اگه از خون شهدا خجالت میکشین با این ها برخورد کنید

      • ناشناس
         | 2015/01/18 - 14:10
        پاسخ
        +10
        -7

        به نظرشماهمه مردم دنیا (ازجمله)استرالیا دشمنن وباید بکشیمشون؟

  2. نوید
     | 2015/01/14 - 23:28
    پاسخ
    +25
    -8

    مردم اینجا نون شب ندارن بخورن اینا اینهمه پول کشورو میگیرن میرن اونور واس ورزش یا اینکارا…. .!؟

  3. سیدمحمد
     | 2015/01/18 - 12:46
    پاسخ
    +11
    -1

    زیاد بهشون رسیدن … اگه تو کشورهای دیگه به فوتبالیستها میرسن بااینکه مسلمن نیستن اما رفتارشون خیلی رفتارحرفه ایی هستش پول زیادی بزرگ کردن زیادی این هم عاقبتش.

    • deniz
       | 2015/05/21 - 20:34
      پاسخ
      +2
      -1

      Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike

  4. سلام
     | 2015/01/25 - 12:29
    پاسخ
    +6
    -3

    مقصر سفارت ایرانه.چون چادر نبرده واسه این خواهران.
    اینا که هی تاسف میخورن بدونن .همینا تیمو تشویق میکردن.حالا نمیتونن برن با چادر چاقچول بیان.یه لحظست و یه فرصت که فوتبالیستارو ببینن و برن.تازه شما جز 14 معصومین که ایجور حرف میزنین.بیگناهین دیگه.

  5. دلسوزمردم
     | 2015/01/30 - 22:09
    پاسخ
    +6
    -2

    سلام بجای اینکه بجان هم بیفتید به جان مسئولین بیفتین که پول من وشما راخرج اینجوری…. می کنند.

  6. مرد
     | 2015/08/11 - 23:22
    پاسخ
    +3
    -1

    واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم. بچه ها به فکرخودتون باشید دوره ما دوره اخرزمانه ما فوقش چند سال دیگه زنده ایم مواظب خودتون باشید!!!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads