کد خبر: 69687 - تاریخ: دوشنبه، 12 ژانویه 2015 - 13:38

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مطهری سرنوشت خود را به فتنه‌گران گره زده است

حجت‌الاسلام اشجری گفت: سخنان حیرت‌آور علی مطهری در صحن علنی مجلس نشان‌ می‌دهد که وی با حمایت از سران فتنه سرنوشت خود را به آنها گره زده است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با فارس، سخنان علی مطهری نماینده مردم تهران در صحن مجلس روز یکشنبه را حیرت‌آور خواند و اظهار کرد: این سخنان قلب بسیاری از دوستداران نظام و انقلاب اسلامی را جریحه‌دار کرده است.

حجت الاسلام اشجری

وی افزود: اهانت آشکار مطهری به شیوه معرفی فتنه سال 88 در جراید و صدا و سیما با تعبیر یوم‌الشیطان به روز نهم دی، تلاش برنامه‌ریزی شده است که عوامل فتنه در نظر دارند آن را اجرا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: سخنان علی مطهری درست در زمانی مطرح شده که رهبر معظم انقلاب در اجتماع مردم قم در 19 دی ماه جاری به حرکت خزنده‌ای برای فراموشی روز بزرگ ملت اشاره داشتند و مطهری در سخنان خود در صحن علنی مجلس با حمایت از سران فتنه سرنوشت خود را به آنها گره زد تا یکبار دیگر یادآور جنجال آفرینی برخی نمایندگانی باشد که در مجلس ششم به ساحت ملت ایران جفا کردند.

وی با اشاره به اینکه جنجال‌آفرینی این نماینده مجلس برای پیگیری امری که با نظر و رأی شورای عالی امنیت ملی است نشان‌دهنده بی‌اطلاعی وی از قوانین مصرح جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تلاش تفرقه‌بار مطهری برای حمایت دوباره از فتنه‌گران در زمانی صورت می‌گیرد که مردم ایران بیش از پیش به دنبال وحدت هستند.

اشجری اضافه کرد: توهین آشکار مطهری به حماسه‌آفرینان نهم دی ماه سال 88 سوء‌استفاده از تریبون خانه ملت و اهانت به شعور ملتی است که برای حفظ باورها و ارزش‌های دینی خود جهان را متحیر کردند.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد برای آقای علی مطهری امری مشتبه شده است که با عنوان فرزند شهید آیت‌الله مطهری می‌تواند موج‌آفرینی کند، افزود: وی تصور می‌کند می‌تواند با ماموریت‌هایی که برای یک نماینده مجلس متصور است موجبات خوشحالی دشمنان نظام را فراهم کند.

این مسئول گفت: مطهری باید بداند که صرف انتصاب به شخصی بزرگ که استوانه نظام نیز بوده‌اند، نمی‌تواند ملاک ارزیابی تقوا و ولایتمداری کسی باشد و مردم التزام عملی اشخاص را ملاک قرار می‌دهند چه اینکه در طول تاریخ برخی از فرزندان پیامبران و اوصیای آنها را دیده‌ایم که در شبهات و توهمات خود فرو رفته‌اند و نامی و یادی از آنها نماند.

وی حرکت منزجر کننده علی مطهری در حمایت از سران فتنه در کسوت نمایندگی مجلس و در جایگاه یک تحصیلکرده سیاسی را قابل توجیه ندانست و خاطرنشان کرد: وی با چنین رفتارهایی در صحن علنی مجلس نشان داده است پیش از آنکه وام‌دار مردم و نمایندگی آنها باشد، نمایندگی تعداد محدود و انگشت‌شماری از فتنه‌گران را بر عهده دارد که از تمام ابزارهای غیر عرفی بهره‌ می‌گیرند تا عظمت کار و نام مردم را به فراموشی بسپارند.

اشجری ادامه داد: کسانی که علی مطهری را تشویق به ایراد چنین سخنانی کرده‌اند ورشکستگان سیاسی و منفورترین ملت هستند که فنای خود را در بقای نهم دی می‌دانند اما او باید بداند که هتک حرمت عاشورای حسینی(ع) چیزی نیست که مردم به این سادگی از آن بگذرند بلکه ملاکی برای شناسایی کوفیان و شامیانی است که با علم به حقیقت ناب اسلام و تشیع حسینی(ع) به شبهه‌افکنی در برابر ملت برخاستند.

وی متذکر شد: جای سئوال اینجاست با این همه مشکلات اقتصادی، بیکاری، تحریم و دیگر موارد که گریبانگیر مردم مقاوم کشورمان شده است، نطق‌های اندکی نیز در این زمینه از مطهری شنیده نمی‌شود و تنها درصدد بررسی موضوع حصر عوامل فتنه است.

انتهای پیام/51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads