کد خبر: 69672 - تاریخ: دوشنبه، 12 ژانویه 2015 - 12:29

کابوس های این فصل ملوان تمامی ندارد/

فیروز کریمی هم از ملوان رفت

فیروز کریمی پس از آخرین تمرین ملوان در صحبت کوتاهی اعلام کرد به دلیل فضای حاکم بر تیم ملوان، ادامه همکاری به نفع هیچ کس نیست.

به گزارش خوبان، مدیر رسانه ای ملوان شامگاه یکشنبه درمصاحبه با ایرنا گفت: فیروز کریمی امروز پس از تمرین در صحبت کوتاهی اعلام کرد به دلیل فضای فیروز کریمیحاکم بر تیم ملوان، ادامه همکاری به نفع هیچ کس نیست.

ˈمحمدرضا نصرالله زادهˈ اظهار کرد: تا شب قبل و طبق آخرین برنامه ریزی با کریمی قرار بود تیم ملوان انزلی فردا (دوشنبه) برای یک بازی تدارکاتی با صبای قم که برای روز سه شنبه در کرج هماهنگ شده بود، عازم تهران شود ولی در نهایت تعجب، ایشان تیم را امروز عصر ترک کرد.

وی افزود: ما تلاش می کنیم تا تدبیری برای این امر داشته باشیم چراکه این رفتار نه برای ملوان، نه برای فوتبال و نه برای خود آقای کریمی مناسب نیست.

نصرالله زاده در پاسخ به موضع مالک باشگاه به ایرنا گفت: درکسب تکلیف از ˈسیروس محجوبˈ گزینه مشخص او فعلا تشکیل جلسه فوق العاده هیأت مدیره برای اخذ مناسب ترین تصمیم است.

پایان بازی تریلوژی ملوان

به گزارش ایرنا سناریو تراژیک ملوانان با ترک سوال برانگیز فیروز کریمی و البته احتمال مبهم بازگشت او حکایت فیلم های پایان باز را دارد.

ملوان در نیم فصلی که از لیگ چهاردهم گذشته است تا کنون حضور سه سرمربی را تجربه کرده است.

مربی بومی نصرت ایراندوست، مربی خارجی اش استیون مسیلوویچ و مربی ایرانی اش فیروز کریمی و ظاهرا هیچ یک از ناخدایان، تاب کشتی طوفان زده ملوان را نداشته اند.

در حالیکه تنها چهار هفته تا آغاز نیم فصل باقی مانده، ملوان هم اینک بدترین نتیجه تاریخ فوتبالی اش را با حضوری متزلزل در قعر جدول تجربه می کند.

انتهای پیام/46


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads