کد خبر: 69360 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 ژانویه 2015 - 19:03

ادبیات مضحک و بچه گانه بزرگترین مرکز تروریستی جهان؛

جدیدترین آگهی موساد برای جذب جاسوس در ایران+عکس

سازمان جاسوسی و تروریستی موساد در جدیدترین آگهی استخدام جاسوس خود از یک ادبیات ویژه استفاده کرده است، به طوری که افرادی که مخاطب قرار می دهد طوری فرض می کند که انگار از نوعی شعور و بلوغ پایین برخوردارند.

به گزارش خوبان به نقل از بوتیا نیوز، سازمان جاسوسی و تروریستی موساد در جدیدترین آگهی استخدام جاسوس خود از یک ادبیات ویژه استفاده کرده است، به طوری که افرادی که مخاطب قرار می دهد طوری فرض می کند که انگار از نوعی شعور و بلوغ پایین برخوردارند و مانند یک بچه سعی دارد آنها را ترغیب به ثبت نام نماید.

 

موساد

 

در بخشی از این رپرتاژ آگهی آمده است: کار در موساد مختص اشخاص جدی و مسئولیت پذیر، راز نگهدار، امین و بلند همت است که درکنار پیشرفت های مهم در زندگی ، میل به درآمد مالی چشمگیری در ازای زحمات خود د​​​ارند.

در قسمتی دیگر از این فراخوان که به نظر برای کودکان خردسال نوشته شده است آمده: کسانی که مایل به تجربه زندگی سرشار از چالش ها و ماجراجویی بوده و قصد دارند به رویای خود برای زندگی بهتر تحقق بخشند، اشخاصی که می خواهند سفر کرده و دنیا ببینند و طعم موفقیت، لذت و رضایت خاطر را بچشند و آینده بهتری برای خود و حتی خانواده خود رقم بزنند.

در ادامه بزرگترین سازمان تروریستی جهان ملاک زندگی بهتر را اینگونه بیان می کند: در صورتی که خواسته شما نیز موفقیت و ایجاد تغییر در زندگی خود است، چنانچه شما هم تمامی یا قسمتی از موارد فوق را به عنو​ان ملاک موفقیت در زندگی خود قبول دارید، وقت آن است که به خود فرصتی برای ایجاد این تغییر بدهید. به خاطر داشته باشید که هر انسانی می تواند برای کار با ما مناسب باشد و در این سازمان به روی تک تک شما باز است.

در پایان این فراخوان این سازمان که ید طولایی در ترور دانشمندان ایران و همچنین براندازی ایران داشته است و خود بزرگترین سازمان ناامن جهان است که براساس بسیاری از اسناد به روسا و کارکنان خود نیز رحم نمی کند از کاربران می خواهد که با دقت و امنیت کامل فرم های آنها را پر کنند.

این فراخوان و تبلیغ به قدری مضحک و بچه گانه است و به قدری از یک نوع ادبیات کودکانه استفاده کرده است که با تصور اندکشان فردی از ایران پیدا می شود که فریب نیرنگ روباه صفتشان را بخورد.

انتهای پیام/48


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads