کد خبر: 69269 - تاریخ: چهارشنبه، 7 ژانویه 2015 - 12:38

شباهت‌های رفتاری روحانی و احمدی‌نژاد؛

غیبت‌های متوالی روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت +تصاویر

حسن روحانی حدود دو ماه است که در جلسات هفتگی مجمع تشخیص مصلحت نظام غیبت داشته است و تمام روزنامه‌های حامی دولت و اصلاحات که زمان دولت قبلی از این اقدام احمدی‌نژاد انتقاد می‌کردند، در چند ماه گذشته سکوت را بر اطلاع‌رسانی ترجیح داده‌اند.

به گزارش خوبان، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان که پیش از این در جلسات هفتگی مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضوری فعال داشته است از جلسه بیست و ششم مهر به بعد تاکنون، در این جلسات غیبت داشته است.

تصاویر زیر، بیانگر غیبت روحانی در جلسات هفته های اخیر مجمع است:

جلسه دهم آبان‌ماه

 1

جلسه بیست و چهارم آبان‌ماه

2

جلسه هشتم آذر ماه

 3

جلسه بیست و نهم آذر ماه

 4

جلسه سیزدهم دی‌ ماه

 5

اگرچه رهبر انقلاب بارها بر حضور مسؤولین اعم از اعضای حقیقی و حقوقی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید داشته و دارند، ولی این اقدام رییس جمهور که بر اساس شنیده‌ها به دلیل تصمیم‌گیری مجمع در “حل معضل شرایط عزل رییس کل بانک مرکزی” پیش آمده است، شباهت بسیاری با قهر محمود احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوریش با مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد؛ احمدی‌نژاد، بعد از سه سال غیبت از اولین جلسه مجمع در فرودین 88، روز اول اردیبهشت سال 92 در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

اگرچه اشتباه مکرر احمدی‌نژاد در عدم حضور در جلسات مجمع قابل دفاع نبوده و نیست، اما رسانه‌های اصلاح‌طلب و مخالف دولت در آن زمان و حامیان دولت در زمان حال، هر از گاهی با تیتر کردن غیبت احمدی‌نژاد در جلسه مجمع، به نوعی انتقاد خود را از رییس جمهور وقت اعلام می‌کردند، انتقادی که در دو ماه گذشته تبدیل به سکوت محض شده است و هیچ‌یک از رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت، خبری مبنی بر غیبت روحانی در جلسات مجمع منتشر نمی‌کنند و هیچ اصلاح‌طلبی به خود زحمت انتقاد از روحانی را نمی‌دهد!

به نظر می‌رسد، این تنها شباهت روحانی به رفتارهای احمدی‌نژاد نبوده و شخص رییس جمهور در یک‌سال و نیم از عمر دولت، رفتارهایی از خود بروز داده است که برخی مردم را یاد دوران احمدی‌نژاد می‌اندازد. مشرق در گزارش‌های آتی، به گوشه ای از آن‌ها اشاره خواهد کرد.

انتهای پیام/49


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads