کد خبر: 69268 - تاریخ: چهارشنبه، 7 ژانویه 2015 - 12:40

khamenei.ir منتشر کرد:

از اختلاف مذهبی عبور کردیم+ پوستر

پوستر «از اختلاف مذهبی عبور کردیم» توسط پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را منتشر شد.

به گزارش خوبان، به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه‌السلام و آغاز هفته وحدت، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سایت farsi.khamenei.ir پوستر «از اختلاف مذهبی عبور کردیم» را منتشر کرد.

این پوستر برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در چهارم آذر ماه 1393 فرمودند: «جمهوری اسلامی به توفیق الهی و به فضل الهی از محدودیت اختلاف مذهبی عبور کرده است».

از اختلافات مذهبی عبور کردیم

انتهای پیام/114


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سیدایمان
     | 2015/01/8 - 08:38
    پاسخ

    امام خامنه ای:
    قبل از اینکه نظام اسلامی تشکیل بشود، برادران ما، بزرگان نهضت، بزرگان مبارزه‌ی انقلابی در آن روز – که هنوز خبری از حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی نبود – در جهت وحدت شیعه و سنی تلاش میکردند.

    من خودم در بلوچستان تبعید بودم… دستگاه‌ها نمیخواستند بگذارند تلاشی از سوی ما انجام بگیرد؛ اما در عین حال ما گفتیم بیائید کاری کنیم که یک نشانه‌ای از اتحاد شیعه و سنی را در این شهر نشان بدهیم؛ که این مسئله‌ی هفته‌ی وحدت – ولادت نبی اکرم در دوازدهم ربیع‌الاول به روایت اهل سنت، و در هفدهم ربیع‌الاول به روایت شیعه – آن روز به ذهن ما رسید و در ایرانشهر آن را عمل کردیم؛ یعنی از دوازدهم تا هفدهم جشن گرفتیم. این یک فکر عمیقی بوده است، مال امروز و دیروز نیست.

    ۱۳۹۰/۰۷/۲۵

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads