کد خبر: 69076 - تاریخ: یکشنبه، 4 ژانویه 2015 - 11:19

سردار فضلی در رودبار:

ایران اثرگذارترین کشور در منطقه/ ولایت مداری؛ مهم ترین شاخصه ملت ایران

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اثرگذارترین کشور جهان اسلام و منطقه است، گفت: به برکت خون پاک شهدا شاهد شکوفایی کشور در تمامی حوزه‌ها هستیم.

به گزارش خوبان: سردار علی فضلی بعد از ظهر شنبه در یادواره 450 شهید دوران مقدس این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های کنونی و آینده مهمترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با بیان اینکه ایران به اثرگذارترین کشور منطقه تبدیل شده است، افزود: به برکت خون پاک شهدا شاهد شکوفایی کشور در تمامی حوزه‌ها هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا با جان فشانی از مرز‌های کشور دفاع کردند، گفت: تمام تلاش دشمن این بود که کشور را به تسخیر خود درآورد و انقلاب اسلامی را نابود کند ولی با رشادت‌های شهدا و ولایت‌مداری آنها نتوانست ذره‌ای از خاک کشور را تسخیر کند.

فضلی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: گیلانی‌ها با حضور در لشکر کربلای 25 و 16 قدس در عملیات‌های بسیاری به ویژه در حوزه پشتیبانی جنگ فعالیت‌های چشمگیری داشتند.

وی با بیان اینکه در یک مرحله از دوران دفاع مقدس شاهد اعزام 100هزار رزمنده به جبه‌های حق علیه باطل بودیم، گفت: در عملیات کربلای 4 حدود 10هزار شهید و جانباز شیمیایی را نثار اسلام کردیم ولی این شکست مقدمه‌ای بر پیروزی‌هایمان شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام با ولایت‌مداری صحنه‌های بی‌بدیلی را رقم زدند، تصریح کرد: بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس برای دشمنانمان حیرت‌آور بود.

 

سردار فضلی

 

سردارفضلی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل برای حضور رزمندگان در صحنه، خاطرنشان کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری 15 لشگر عملیاتی در عملیات کربلای 5 آماده شد و شاهد پیروزی بزرگ رزمندگان ولایت‌مدار و کفن‌پوش بودیم.

وی با تأکید بر ولایت‌مداری رزمندگان به عنوان یک شاخصه الهی، افزود: مردم با خلق حماسه 9 دی و مردم گیلان با خلق حماسه 8دی ثابت کردند که مهمترین شاخصه ملت ایران ولایت‌مداری است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عده‌ای به دنبال این مسئله بودند که حضور پرشور مردم در انتخابات 88 را تلخ کنند، اظهار داشت: ملت در برابر هشت ماه فتنه‌گری صبور بودند و در قیام 9دی با حضور در راهپیمایی حماسی، آتش فتنه را خاموش کردند.

سردار فضلی با بیان اینکه سران فتنه به انقلاب اسلامی خیانت کردند، افزود: انقلاب اسلامی با روحه ولایت‌مداری و بصیرت ملت استمرار داشته و خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads