کد خبر: 69059 - تاریخ: یکشنبه، 4 ژانویه 2015 - 01:07

"مجتهد" خبر داد:

ملک عبدالله رو به موت است

فعال عربستانی که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق توییتر با نام مستعار “مجتهد” شهرت یافته و هواداران بسیاری را کسب کرده است از احتضار پادشاه سعودی خبر داد.

به گزارش خوبان، فعال عربستانی که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق توییتر با نام مستعار “مجتهد” شهرت یافته و هواداران بسیاری را کسب کرده است از احتضار پادشاه سعودی خبر داد.

 

بستری شدن پادشاه عربستانعکس، متعلق به بستری‌شدن پیشین شاه سعودی است

“مجتهد” در تازه‌ترین خبری که ساعاتی قبل، روی خروجی حساب توییتر خود قرار داده است از وضعیت مشرف به مرگ پادشاه عربستان سعودی خبر داد و نوشت: ملک عبدالله بن عبدالعزیز، صبح امروز (شنبه) با مسؤولیت و اصرار خودش، از بیمارستان به کاخ خود موسوم به بوستان “الخریم” بازگشت اما به محض تشدید وضعیت سلامت و رو به موت شدنش، دوباره به بیمارستان انتقال یافت.

“مجتهد” با انتشار تصویری از یک دستگاه تنفسی، افزود: به محض بازگشت شاه به بیمارستان، بار دیگر تجهیزات تنفسی و لوله دستگاه اکسیژن مشابه تصویر زیر، به وی وصل شد تا از مرگ نجات یابد.

848034_275
وی در ادامه آورده علاوه بر خبرهایی که منتشر کرده، افزوده است: یک اطلاعیه بد نیز از خاندان سعودی در اختیار دارم که به محض اطمینان از زوال آسیب‌های حاکم بر وضعیت فعلی، منتشر خواهم کرد.

به نظر می‌رسد منظور وی از این اطلاعیه، اطلاعیه رسمی مرگ عبدالله و تغییرات جدید در هیئت حاکمه آل سعود باشد؛ تغییراتی که پیش‌بینی می‌شود با دشواری‌های پیچیده و بحران‌های فراگیر داخلی و منطقه‌ای همراه شود.

منبع: مشرق

انتهای پیام/53


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads