کد خبر: 68963 - تاریخ: جمعه، 2 ژانویه 2015 - 13:24

طی حکمی؛

سید محمد حسینی مدیر کل زندان های گیلان شد

با حکم رئیس سازمان زندان‌ها اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سید حمید حسینی مدیر‌کل زندان‌های گیلان شد.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی زندان‌های گیلان، رئیس سازمان زندان‌ها اقدامات تامینی و تربیتی کشوردر دیدار با استاندار و رئیس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر ضرورت تعامل بین دستگاه قضایی و اجرایی نظام مقدس جمهوری، اظهار داشت: توسعه همه جانبه کشور در گرو تعامل قوای سه گانه است.

اصغر جهانگیر با تقدیر از همکاری متقابل استانداری و مجموعه قضایی استان افزود: از آنجا که قوه قضاییه آخرین ملجاء و پناهگاه مردم و نقطه امید به تحقق عدالت است، قاطعیت و اقتدار این نهاد یک ضرورت انکار ناپذیر است که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده استان گیلان به واسطه حضور مدیران مجرب در این زمینه موفق عمل کرده است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه گفت: این روند نیازمند توجه و تعامل بیشتر بین مسئولان اجرایی و قضایی است.

در ادامه استاندار گیلان، زمینه‌های همکاری دولت و قوه قضاییه را در سطح این استان بسیار مطلوب خواند و از اراده مسئولان ارشد استان برای حل مشکلات دستگاه قضایی به ویژه زندان‌های گیلان خبر داد.

محمدعلی نجفی با اشاره به نقش اشتغال و فرهنگ در کاهش میزان جرایم و جمعیت کیفری به عزم استانداری گیلان برای گام‌های ارزنده در این راستا اشاره کرد و از موفقیت‌های شکا گرفته توسط دولت یازدهم در این استان خبر داد.

در این دیدار سیاوش پور رئیس کل دادگستری هم حضور موثر استاندار گیلان را در عرصه حمایت‌های اجرایی از دادگستری مورد تقدیر قرار داد.

در ادامه سید حمید حسینی به عنوان مدیرکل زندان‌های گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/145


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads