کد خبر: 68954 - تاریخ: جمعه، 2 ژانویه 2015 - 12:32

در پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور،

بانوی فوتبالیست خمامی با 28 گل زده، خانم گل شد

سارا قمی بانوی فوتبالیست خمامی در پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، با 28 گل زده عنوان خانم گلی این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش خوبان، در پایان رقابتهای نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، بانوی فوتبالیست خمامی عنوان خانم گلی مسابقات را به دست آورد.

سارا قمی بازیکن خمامی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی با 28 گل زده توانست همچون سال های قبل این عنوان را از آن خود نماید.

این عنوان در حالی به بانوی فوتبالیست خمامی تعلق می گیرد که وی توانسته بود در دو فصل گذشته نیز خانم گل رقابت های لیگ برتر بانوان ایران شود.

 

سارا قمی بانوی فوتبالیست خمامی

 

همچنین با پایان رسیدن نیم فصل رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان، در مجموع 296 گل از خط دروازه ها عبور کرد و تیم فوتبال شهرداری بم با 62 گل زده، عنوان بهترین خط حمله لیگ بانوان را به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ سارا قمی هم اکنون در اردوی تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات مقدماتی المپیک ریو به سر می برد.

گفتنی است؛ تیم ملی بانوان ایران در این رقابت ها با تیم های لائوس و چین تایپه همگروه هست و در نخستین دیدار در تاریخ 2 فروردین 94 به مصاف  لائوس می رود.

انتهای پیام/15

اخبار مرتبط:

بازیکن خمامی تیم فوتبال بانوان ملوان

دعوت از ۵ بانوی فوتبالیست گیلانی به تیم ملی


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads