کد خبر: 68874 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 ژانویه 2015 - 14:07

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان:

خطای برخی اصولگرایان را نباید به خط آنان نسبت داد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه خطای برخی از اصولگرایان را نباید به خط آنها نسبت داد، گفت: جلسات آسیب شناسی در این رابطه باید در استان تشکیل شود و جوانان باید افق خود را در تراز انقلاب اسلامی ترسیم کنند.

به گزارش خوبان به نقل از دیار باران: حجت الاسلام سعید مهدوی در جلسه هم اندیشی و هم افزایی جوانان ولایی مطالبات مقام معظم رهبری در مسجد بادی الله حجت الاسلام مهدویرشت، گفت: شهدایی امثال باکری ها و همت ها در دوران دفاع مقدس در جهت ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران با خون خود ریشه نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه در جهت برخورد با آسیب های اجتماعی و سیاسی نباید مبتلا به تفرقه شد، تصریح کرد: مؤمن برای حل مشکلات باید به ریسمان آمیخته با صفات الهی چنگ بزند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان با اشاره به جایگاه شیعه آخر الزمانی در منظر نگاه ائمه اطهار (ع) در مورد وضعیت نقد پیشکسوتان گروه های سیاسی، اضافه کرد: خطای برخی از اصولگرایان را نباید به خط آنها نسبت داد و در این راستا نباید حریم آنها شکسته شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: برخی پیشکسوتان اصولگرایی در قالب مجاهدات خود به زمین نیز خورده اند و جوانان اصول گرای ولایت مدار حق دارند سیره زندگی سیاسی و اجتماعی آنها را تبیین کنند.

مهدوی سیره امام راحل و مقام معظم رهبری را سیره رسول اکرم (ص) تشبیه کرد و با توصیه به جوانان ولایتی در جریان برخورد با حواشی حزبی، ابراز کرد: فضای حاکم بر فعالیت جوانان حزب الهی باید در آئینه ولایت و سیره معصومین(ع) و خواسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار بگیرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان در خاتمه با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا جوانان ما می توانند مثل شهید نواب صفوی در سن ۲۱ سالگی خط شکن باشند، اظهار کرد: جلسات آسیب شناسی در این رابطه باید در استان تشکیل شود و جوانان باید افق خود را در تراز انقلاب اسلامی ترسیم کنند.

 

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads