کد خبر: 68771 - تاریخ: چهارشنبه، 31 دسامبر 2014 - 18:38

امشب؛

رونمایی از تیتراژ جدید «ثریا» با صدای حامد زمانی

در برنامه امشب ثریا که با موضوع بررسی ابعاد تحریم های چندین ساله علیه کشورمان تیتراز چدید برنامه ثریا نیز با صدای حامد زمانی رونمایی می‌شود.

به گزارش خوبان، این قطعه که توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه شده و به برنامه ثریا اهدا شده است چشم اندازی از مسیر پیش روی پیشرفت ایران اسلامی ثریارا در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم های ظالمانه به تصویر می کشد که با صدای حامد زمانی و شعر علی فردوسی به روی آنتن خواهد رفت.

 برنامه ثریا امشب طبق اعلام قبلی به بررسی ساختار تحریم های 3 دهه گذشته علیه کشورمان و اتفاقات روی داده برای اقتصاد کشور بعد از گذشت بیش تر از یکسال از توافق ژنو خواهد پرداخت.
در این برنامه دکتر فواد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران بعنوان میهمان برنامه حضور خواهد داشت و مسعود براتی و افشین میرزایی بعنوان دو تن ا زپژوهشگران حوزه تحریم وی را همراهی خواهند کرد.
گفتنی است در این برنامه پرسیده شده است: شما کدام راهکار را برای بی اثر شدن همیشگی تحریم های غرب مؤثرتر می دانید؟
1. انعطاف بیشتر در برابر غرب      2. رفع ضعف های داخلی اقتصاد و صنعت
که مخاطبان می توانند از هم اکنون با ارسال گزینه مورد نظر به شماره پیامک 300001435  در این نظرسنجی شرکت کنند.
ثریا، با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران، هر چهارشنبه بعد از سریال شبانه، با بررسی موضوعات مرتبط با پیشرفت ایران، راس ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.
بینندگان ثریا می توانند از طریق تارنمای ثریا برنامه به نشانی: www.sorayatv.ir و شماره تلفن گویای88019330 یا تلفن همراه 09300001435 در طول هفته با عوامل برنامه در تماس باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads