کد خبر: 68701 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 دسامبر 2014 - 19:27

نهم دی نشان ایستادگی ملت ایران

محمد علیدخت

سردمداران آمریکا بزرگ ترین پروژه خود را برای نابودی ولایت فقیه قرار داده اند و این را نمی دانند که تا زمانی که پشت سر ولی فقیه و گوش به فرمان ایشان باشیم هیچ خطری ملت ایران عزیز را تهدید نخواهد کرد.

اگر نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در این سی و چند سال بیندازیم در مقاطع مختلف روزهای حساس و سرنوشت سازی را می بینیم که نشانگر نقاط عطفی از تاریخ انقلاب اسلامی است و یقیناً هر یک از آن روزها در دل خود حرف های زیادی را دارد که شاید در گذر زمان و از لابه لای برگ برگ تاریخ انقلاب بتوان حرف های شنیدنی تری از این روزها در گوشه و کنار تاریخ شنید.

یکی از این روزهای سرنوشت ساز 9 دی 88 می باشد. به فرموده رهبر معظم انقلاب می اندیشم که فرمودند: در حوادث فتنه گون شناخت مهاجم و مدافع دشوار است. شناخت ظالم و مظلوم دشوار است. شناخت دشمن و دوست دشوار است. بایستی گره گشایی کرد. بایستی حقیقت را باز کرد. بایستی گره های ذهنی را باز کرد و این تبیین لازم دارد. یعنی همان کار انبیا. فصاحت و بلاغتی هم که گفته اند در بیان لازم است؛ بلاغتش به این معناست .

روز نهم دی ماه یوم الله و تجلی دوباره عشق و اراده ملت مسلمان و غیور ایران به ساحت قرآن و اهل بیت علیهم السلام و مرجعیت و رهبری انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت سرافراز در برابر توطئه های دشمنان بود.  در این روز شاهد رسوا شدن سران فتنه و دستان پشت پرده آن بودیم.

و این خون سیدالشهدا بود که هنوز و پس از گذشت 1400 سال دست بنی امیه و یزیدیان زمان را برای مسلمانان رو کرد و این حماسه از آن جهت رقم خورد که شاهد خروش ملت مسلمان و آگاه ایران اسلامی در واکنش به بی حرمتی نسبت به ائمه در روز عاشورای حسینی بودیم.

آری دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی نمی دانند که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم به پیش می رود و با توجه به این که صاحبان اصلی این نظام و حکومت مردم هستند تحمل مردم هم محدود است و اگر ببینند شعاع مخالفت ها به استوانه های اصلی نظام نزدیک می شود به صورت جدی می آیند و به عنوان صاحب اصلی انقلاب به دفاع می پردازند.

به راستی انقلاب اسلامی به راحتی به اینجا نرسیده است. تلاش و جدیت شده و خون مردم و جوانان ما پای این درخت تنومند ریخته شده و وظیفه ما هم در هر جایی که هستیم حراست از انقلاب است.

در ادامه باید افزود: حماسه 9 دی کمتر از دفاع مقدس نبود و مردم در این حماسه خوب درخشیدند و پای ولایت فقیه و اندیشه های ناب محمدی و اسلام ایستادگی کردند.

جوانان مسلمان این مرز و بوم با بصیرت و آگاهی کامل توطئه های دشمنان اسلام را لمس و درک کردند و تا پای جای برای رسیدن به اهداف عالیه و ارزشمند اسلامی ایستادگی می کنند.

این در حالی است که سردمداران آمریکا بزرگ ترین پروژه خود را برای نابودی ولایت فقیه قرار داده اند و این را نمی دانند که تا زمانی که پشت سر ولی فقیه و گوش به فرمان ایشان باشیم هیچ خطری ملت ایران عزیز را تهدید نخواهد کرد.

بر خود موظف می دانیم که با اعتقاد قلبی و بصیرت سیاسی از اصل ولایت فقیه محافظت نماییم.

و اکنون در چنین روزی از خداوند بزرگ بخواهیم که به همه ما توفیق دهد از بنای عظیم و رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی که با هدایت معمار کبیر انقلاب طراحی و با خون شهیدان آبیاری شده و با رهنمودهای مقام معظم رهبری با صلابت به راهش ادامه داده حراست کنیم و بتوانیم شکر نعمت را از طریق حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان و با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی  (ص) در روز 9 به جا آوریم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. حامیان ولایت
     | 2015/01/1 - 16:51
    پاسخ

    مهم نیست کجا باشیم مهم اینست که تکلیف انجام دهیم و مردم ایران در این روز به تکلیف خود عمل کردند و پشیتیبان ولایت هستند. ممنون از مطلب آموزنده آقای محمد علیدخت. یاعلی التماس دعا

  2. م.ق
     | 2015/01/1 - 19:46
    پاسخ

    خداقوت.یادداشت زیبایی بود ، استفاده کردیم . منتظر مطالب زیبای شما هستیم . *یاعلی*

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads