کد خبر: 68694 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 دسامبر 2014 - 18:34

واکنش کفاشیان به جدایی کریمی از تیم ملی؛

از علت کار کریمی بی اطلاعم

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، علی کریمی هنوز به تماس‌های مسئولان فدراسیون پاسخ نگفته است.

به گزارش خوبان، علی کفاشیان در مورد عدم همراهی علی کریمی با تیم ملی گفت: علت این موضوع را نمی‌دانم. او تا یک روز مانده به اعزام، همراه تیم ملی بود کفاشیاناما به یکباره روز گذشته اردو را ترک کرد.

وی افزود: کی‌روش هم در این باره با من تماس گرفت و جویای این بود که کریمی کجاست. ما هم پیگیر این موضوع هستیم اما او تاکنون به ما پاسخ نداده است.

کفاشیان در مورد تغییرات در این فدراسیون گفت: تغییرات همیشه وجود داشته است، چه در رده‌های پایین فدراسیون و چه در رده‌های بالا که خود من هستم. در هر صورت تغییراتی در پست نایب‌رئیس اول فدراسیون داشتیم که آیت‌اللهی استعفا کرد، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون، خانم شجاعی هم استعفا داد که البته به عنوان مشاور من فعالیت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تغییرات در پست دبیرکلی فدراسیون هم گفت: تغییراتی در پست دبیرکلی فدراسیون خواهیم داشت و ظرف روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد. البته نبی به عنوان سرپرست تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فعالیت خواهد کرد.

وی درباره اینکه این تغییرات به خواسته وزارت ورزش بوده یا نه، تاکید کرد: این تغییرات به خواسته رسانه‌ها و دیگران بوده است! در هر صورت تغییرات وجود دارد و همواره رخ می‌دهد.

کفاشیان درباره غیبت علی کریمی تأکید کرد: کریمی روز گذشته در فرودگاه حاضر نشد در حالی که ما بلیت او را هم تهیه کرده بودیم. کی‌روش هم از این موضوع ناراحت بود و از ما سؤال داشت که چرا کریمی به فرودگاه نیامده است. ما قصد اعزام کریمی را داشتیم اما او بدون هیچ دلیلی به فرودگاه نیامد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: وظیفه ما بود از کریمی به عنوان یک مربی بااستعداد جهت همکاری دعوت کنیم. کی‌روش هم به این کار تمایل داشت. اما باید دید چه مشکلی پیش آمده که او تمایل به این کار نداشته است.

وی تصریح کرد: کی‌روش کریمی را بسیار دوست داشت و حتی در لحظه رفتن بسیار ناراحت بود که چرا او نیامده است اما من اظهار بی‌اطلاعی کردم، چون خبر نداشتم این اتفاق افتاده است.

کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود کریمی به خاطر محمد نوری به این سفر نرفته است، تصریح کرد: این موضوع دست ما نبود، ما تا آخرین لحظه کنار تیم بودیم و حتی برای بازیکنان مراسم بدرقه برگزار کردیم و آنها را از زیر قرآن رد کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تغییرات فدراسیون فوتبال تأکید کرد: چند سال بود تغییراتی در فدراسیون نداشتیم و شاید لازم بود این بستر را فراهم کنیم تا افراد جدیدی برای خدمت حاضر شوند، چرا که اینجا فضای خدمت کردن است.

وی در مورد وضعیت دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم از نبی در سمت دیگری استفاده کنیم. او سرپرست تیم ملی خواهد بود و در پست دبیرکلی از فرد دیگری استفاده خواهیم کرد.

کفاشیان درباره سفرش به استرالیا گفت: برای کنگره‌ای که در این کشور برگزار می‌شود هشت نه روز دیگر به استرالیا می‌روم و بازی‌ها را می‌بینم و خیلی زود به ایران بازمی‌گردم.

وی افزود: پیش‌بینی خوبی از وضعیت ایران دارم و امیدوارم ایران به جمع چهار تیم مرحله نهایی راه یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما در مورد همه تیم‌ها وظایفی داریم که آن را انجام می‌دهیم اما نتیجه دست خداست. همه کشورها بهترین تدارکات را انجام داده و می‌خواهند نتیجه بگیرند، ما هم امیدواریم تیم ملی نتیجه بگیرد.

وی درباره احتمال برکناری‌اش در صورت نتیجه نگرفتن تیم ملی گفت: دوران ریاست فدراسیون فوتبال هر چهار سال یک بار است و انتخاب آن با اعضای مجمع است و خود مجمع در این باره تصمیم می‌گیرد.

کفاشیان درباره جمله علی کریمی در شبکه اجتماعی گفت: شاید منظور کریمی این بوده است که از وجودش به خوبی استفاده نمی‌شود اما او باید صبوری می‌کرد. قطعاً کریمی می‌توانست برای تیم ملی مفید باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود کریمی به خاطر نوری از کار کنار کشیده است، تصریح کرد: بعید می‌دانم چنین چیزی بوده باشد.

وی در رابطه با عصبانیت کی‌روش هنگام سفر به استرالیا گفت: دلیل عصبانیت او نبودن کریمی است، چرا که او پیگیر وضعیت کریمی بود اما من به او گفتم شما کار را ادامه دهید و جلو بروید و من اگر مشکلی باشد برطرف می‌کنم تا او بیاید.

کفاشیان درباره اینکه برکناری کریمی مرتبط با تصمیم کی‌روش بوده است، گفت: من از این موضوع خبر ندارم این تصمیم مربوط به سرمربی تیم ملی است اما تا جایی که اطلاع دارم کادرفنی چنین تصمیمی نداشته و خود کی‌روش هم پیگیر وضعیت علی کریمی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد فرش و لباس جام ملت‌های آسیا که امروز رونمایی شد، تأکید کرد: به هر صورت ما باید از این آثار مربوط به ورزش و فوتبال کشورمان نگهداری کنیم. بسیار خوب است که یک موزه ویژه یادگاری‌های ورزشی و فوتبال داشته باشیم.

وی افزود: بسیار خوب است اگر ما به عنوان مثال لباسی که 40 سال پیش همایون بهزادی با آن گلزنی کرده است را در یک موزه داشته باشیم و می‌دانم که نسل فعلی به این مسائل علاقه دارند.

کفاشیان در مورد فرشی که از آن رونمایی شد هم گفت: این فرش را به فدراسیون فوتبال استرالیا اهدا می‌کنیم و البته برخی آثار فوتبال ایران را هم به موزه فیفا ارسال خواهیم کرد و هم سعی می‌کنیم در کشورمان اگر موزه‌ای بود در آن استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/87

 

 

 

اخبار مرتبط:

علی کریمی از مربیگری تیم ملی کنار رفت!؟


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads