کد خبر: 68684 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 دسامبر 2014 - 12:41

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان مطرح کرد:

بیش از دوسوم کارکنان ورزش و جوانان گیلان مشکل استخدامی دارند

مسعود رهنما با بیان اینکه حقوق کارکنان ورزش گیلان در سطح پایینی است، افزود: بیش از دوسوم کارکنان ورزش و جوانان گیلان مشکل استخدامی دارند که این مسئله به یکی از دغدغه‌های اصلی اداره کل تبدیل شده است.

به گزارش خوبان، مسعود رهنما عصر دوشنبه در نشست با معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: مهمترین درخواست کارمندان اداره‌ مسعود رهنماکل ورزش و جوانان افزایش حقوق است.

وی با بیان اینکه حقوق کارکنان ورزش گیلان در سطح پایینی است، افزود: بیش از دوسوم کارکنان ورزش و جوانان گیلان مشکل استخدامی دارند که این مسئله به یکی از دغدغه‌های اصلی اداره کل تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: 310 نفر در این اداره‌کل فعالیت می‌کنند که بسیاری از این کارمندان با توجه به سابقه 24 تا 25 سال هنوز وضعیت استخدامی مشخصی ندارند و به صورت قراردادی در اداره‌ کل ورزش و جوانان گیلان فعالیت می کنند.

رهنما با اشاره به رتبه هفتم گیلان در توسعه ورزش کشور، تصریح کرد: در توسعه زیرساخت‌های ورزش نیز در سطح کشور رتبه هفتم را داریم ولی برای ارتقای زیرساخت‌ها همچنان فعال هستیم.

وی با بیان اینکه 9ورزشکار گیلانی توانست در رقابت‌های آسیایی برای کشورمان مدال کسب کند، اظهار داشت: تعدادی از مربیان و ورزشکاران گیلانی نیز به عنوان کادر تیم ملی در بازی‌های آسیایی حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: این استان در رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای فراوانی برخوردار بوده و باید زمینه را برای بروز این استعدادها و توانایی‌های را فراهم کنیم.

رهنما با بیان اینکه، گیلان دارای بازیکنان و ورزشکاران مستعدی است و این بازیکنان می‌توانند در مسابقات ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند،تصریح کرد: با امکانات و بودجه‌های موجود نمی‌توان مشکلات ورزش را برطرف کرد و باید از توانمندی‌های مردم، نمایندگان و دیگر دستگاه‌ها به نفع ورزش استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ 150


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads