کد خبر: 68680 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 دسامبر 2014 - 12:29

معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

حماسه 8 و 9 دی حاصل ولایت مداری مردم بود

سردار محمدعلی آسودی در همایش حماسه 9 دی و واکاوی فتنه گفت: حماسه 8 و 9 دی حاصل ولایت‌مداری مردم بوده است.

به گزارش خوبان، سردار محمدعلی آسودی صبح امروز در همایش حماسه 9 دی و واکاوی فتنه در سالن بانک صادرات این شهر با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار گیلان در هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه فتنه سال 88 همواره پیشقراول بودند و وارد میدان شدند و مشت‌ها را گره کردند و اعلام وفاداری کردند.

وی با بیان اینکه حماسه 8 و 9 دی حاصل ولایت‌مداری مردم بوده است، تصریح کرد: حضور مردم گیلان در 8 دی ارزش مهمی است که در تاریخ انقلاب ثبت شد و باید به این مردم احسنت گفت.

 

سردار محمد علی آسودی

 

معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه به حضور گسترده و باشکوه مردم گیلان در سالروز گرامیداشت حماسه 8 دی روز گذشته اشاره کرد و افزود: بار دیگر گیلان در بین چند استان حرف نخست را زد و مردم با تراکم زیاد و شور و هیجان انقلابی صحنه پرشور دیگری را در روز گذشته خلق کردند.

وی شناخت ابعاد مختلف فتنه را مورد تاکید قرار داد و گفت: فتنه 88 قبل از انتخابات برنامه‌ریزی شده بود و برخی‌ها تصور می‌کردند در جریان انتخابات سال 88 بهترین فرصت را برای براندازی نظام پیدا کردند که خیال واهی بود.

آسودی با تصریح بر اینکه فتنه باید واکاوی کامل صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف فتنه هر سال باید مورد بررسی قرار گیرد و از این حادثه و حماسه 9 دی درس بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران به دنبال اهداف خبیث هستند، افزود: آنها از جوانان استفاده ابزاری می‌کنند و نمونه‌اش در سوریه است که چه جنایت‌هایی را مرتکب می‌شوند.

معاون فرهنگی‌ تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، داشتن بصیرت را چراغ راهنما و خط‌شکن خواند و اظهار کرد: مردم ایران با بصیرت بوده و در مکتب امام حسین (ع) درس گرفتند و در نماز جمعه‌های هر هفته گوش به بیانات حضرت آقا دارند و برای دفاع از دین و کشورشان حاضر به فداکاری هستند.

وی رمز موفقیت مردم ایران را آگاهی دانست و یادآور شد: در ایران اسلامی اهل سنت و شیعه، فارس، لُر، کُرد، بلوچ، گیلک و… همه با بصیرت هستند و باید این را تقویت کنیم.

آسودی با اشاره به اینکه دشمن با بصیرت مردم ایران به اهداف خود نرسیده است، یادآور شد: دشمن میلیاردها دلار در سوریه هزینه کرده اما به برکت حمایت‌های مردم شکست خورده و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم در هیچ بلاد اسلامی استکبار به اهداف خود برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads