کد خبر: 68676 - تاریخ: دوشنبه، 29 دسامبر 2014 - 23:41

با حکم روحانی؛

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور شد

رئیس‌جمهور در حکمی، محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منصوب کرد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی ریاست‌ جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور در حکمی، محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رییس جمهور ونوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت
بر اساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه شماره 206/93/12991 مورخ 1393/09/26 شورای عالی اداری، با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق مفید و ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور» منصوب می شوید.
با عنایت به جایگاه رفیع و نقش ممتاز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ایجاد تحول بنیادین در راهبری توسعه کشور، طراحی زیر ساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن در کشور، انتظار می رود جناب عالی با بهره گیری از صاحب نظران و کارشناسان برجسته و پایه ریزی ساختاری مناسب و چابک برای آن سازمان، نسبت به تحقق اهداف و وظایف محوله تلاش وافر به کار بندید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.
حسن روحانی

انتهای پیام/108


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads