کد خبر: 68663 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 دسامبر 2014 - 00:14

رئیس شورای شهر خشکبیجار تاکید کرد:

تداوم راه امام خمینی (ره) راهکار مقابله با توطئه دشمنان

حمید صفری گفت: فتنه 88 یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهبردهای دشمنان نظام بود که از بیرون کشور دیکته شده بود و متاسفانه برخی از روی ناآگاهی و اندکی هم از روی عناد با آن هم سو شدند.

به گزارش خوبان: حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به علت شکل گیری فتنه 88 اظهار داشت: علت اصلی شکل گیری فتنه 88 ، ایجاد یک انقلاب رنگی و مخملی بود تا به وسیله آن بتوانند پایه های نظام را تضعیف نموده و ولایت فقیه را تحت تاثیر قرار دهند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

وی در پاسخ به این سوال که سران فتنه به دنبال چه اهدافی بودند گفت: فتنه 88 یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهبردهای دشمنان نظام بود که از بیرون کشور دیکته شده بود و متاسفانه برخی از روی ناآگاهی و اندکی هم از روی عناد با آن هم سو شدند.

صفری در خصوص این که مهم ترین وظیفه ما در شرایط حال حاضر چیست به خبرنگار ما گفت: تداوم راه امام راحل بی شک یکی از راهکارهای مقابله با توطئه ها می باشد تا بدین وسیله خواسته حضرت امام راحل عملی شود. با پافشاری بر اصول و ارزش های الهی، حفظ ارتباط با خدا، اخلاص در عمل و همچنین گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری، می توان در مقابل توطئه ها ایستاد و نظام و انقلاب را حفظ نمود.

رئیس شورای شهر خشکبیجار در پایان علت ایجاد حماسه نهم دی را وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم ایران به جهانیان اثبات نمودند که تا شهادت و مرگ پای عهدی که با ولایت مطلقه فقیه بسته اند ایستاده اند.

 

انتهای پیام/84


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. دانشجو
     | 2014/12/31 - 23:25
    پاسخ

    باسلام ممنون از آقای کاوه صفری باید در ادامه صحبت شان عنوان کرد که مردم خشکبیجار با حضورشان اثبات کردند که ادامه دهندگان راه شهدا و امام شهدا هستند.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads