کد خبر: 68652 - تاریخ: دوشنبه، 29 دسامبر 2014 - 21:50

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در اجتماع مردم رشت:

باید بر غیرت مردم گیلان درود فرستاد

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حساسیت و غیرت دینی، ایمان مردم گیلان در دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت گفت: حرکت مردم گیلان در ۸دی به معنای علمداری یک نهضت و انقلاب و دفاع مقدس فشرده است.

به گزارش خوبان: سردار حسین سلامی در اجتماع بزرگ یوم‌الله ۸دی مردم رشت با بیان اینکه امام راحل توده های مسلمان را با آگاهی بخشی در مقابل مستکبران بیدار کردند اظهار داشت: امام راحل انقلاب بزرگی را برای رهایی مسلمانان از مستکبران هدایت کردند.

مردم گیلان به عنوان خط شکنان ملت ایران شعله های فتنه را خاموش کردند

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در عصر فتنه های پیچیده با تدبیر و بیان افق های بلند و با اندیشه وحیانی ملت را در مسیر رستگاری هدایت می کنند افزود: مردم گیلان با نگاه عاشورایی در ۸ دی ماه ۸۸ به عنوان خط شکنان امت مسلمان ایران شعله های فتنه ویرانگر را خاموش کردند.

وی با اشاره به پیشگامی مردم گیلان در ۸دی ماه گفت: مردم گیلان در آزمون بزرگ ملت ایران در نشان دادن وعده راستین خویش نسبت به امامت و ولایت آفرینش گر شکوه تاریخی و ماندگار جدید برای ملت مسلمان ایران شدند.

حرکت مردم گیلان در ۸دی علمداری یک انقلاب و دفاع مقدس فشرده بود

سردار سلامی با اشاره به حساسیت و غیرت دینی، ایمان مردم گیلان در دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت گفت: حرکت مردم گیلان در ۸دی به معنای علمداری یک نهضت و انقلاب و دفاع مقدس فشرده است.

وی این حرکت را حاصل همگرایی ایمان و آگاهی مردم گیلان دانست و خاطرنشان کرد: مردم گیلان با دادلداگی و شوق روز افزون برای دفاع از دستاوردهای انقلاب خود را آماده ساختند.

 

29

 

مردم گیلان در ۸دی تصویری زمینی از ملائک برای دفاع از ارزش های اسلامی شدند

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در این روز تصویری زمینی از ملائک آسمان شدند و مصداقی از حمایت های الهی برای حفظ دین اسلام در روز ۸د ی را به نمایش گذاشتند افزود: باید بر غیرت مردم گیلان درود فرستاد

سلامی  با اشاره به هوشیاری و غیرت مردم در حماسه ۹دی گفت: این آگاهی نشان از هوشیاری شما از تاریخ صدر اسلام است

وی با اشاره به خاطرات تلخی از تنها ماندن علی (ع) در مسجد کوفه در ذهن مردم خاطرنشان کرد: ملت ما در آن زمان مسلمانانی را که در دفاع از امام خویش کوتاهی کردند و تماشاچی قصه شدند را سرزنش کردند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم گیلان خاطرات تلخ امام حسن مجتبی (ع) در نبرد با بنی امیه را شنیدهاند و بارها اشک ریخته اند تصریح کرد: شما از اینکه امام حسن مجتبی (ع)در لحظه های شهادت تنها بود بسیار متاثر شدید و همواره آرزو داشتند ای کاش می بودید و یاری گر حضرت می شدید.

سلامی با تصریح بر اینکه ملت ما در یک آزمون مشابه قرار گرفتند گفت: این ملت از لحظه های نخستین انقلاب اسلامی تا به امروز در هر واقعه، بحران، جنگ حاضر شدند و ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه ملت همواره از نظام مقدس خود دفاع کردند گفت: شما دریافته اید عامل اصلی شرکت مسلمانان ظلمت،جهل ،ترس و طمع است.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام مشهود است در تمام نهضت های ضد استبدادی که مردم پشت سر علما و روحانیون حرکت کردند ثمره آن عزت است گفت: این ثمره در نهضت مشرو طیت،انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، تهاجم فرهنگی و قتنه داخلی را تجربه کردید.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاریخ به ما آموخت تنها عاملی که ملت ایران را از جهل، بردگی از دست استکبار نجات داد و به آن عزت بخشید و تنها عاملی امروز باعث اقتدار ایران شده است تا حاکمیت غیر مسلمان را برخود نپذیرد پیروی از ولایت فقیه است.

سلامی افزود: عاملی که باعث ثبات قدم می شود و مقاومت تولید می کند و موجب صف ارایی مسلمانان در مقابل مستکبران می شود و مهرهای سیاسی مستکبران را در گورستان تاریخ دفن می کند و باطل کننده همه رویاهای دشمنان اسلام است ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه ولایت‌فقیه باطل‌السحر استکبار است خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در انتظار یک فرصت تاریخی بودند که آخرین سناریوی خود علیه ملت بزرگ ایران را اجرا کنند و سردمداران یک فتنه بزرگ داخلی نیز که به دنبال ثروت آرای مردم بودند و می خواستند با استفاده از اهرم خشونت ثبات داخلی را از تعادل خارج کنند.

وی با اشاره به خشونت های خیابانی در فتنه ۸۸ گفت: آنها می خواستند بذر تردید در جامعه در مقابل نظام و رهبری و نهاد های قانونی کشور را بکارند و به دنبال این بودند که غبار فتنه بر بصیرت مرم بیفشانند و با مبهم نشان دادن شرایط مردم سالاری دینی نظام را خدشه دار کنند و با هدف تغییر نظام به دنبال نظام مطلوب غربی ها بودند.

در فتنه ۸۸ کشور با یک ائتلاف سیاسی فرهنگی از فتنه گران داخلی و خارجی مواجه شد

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در فتنه ۸۸ ما با یک ائتلاف سیاسی فرهنگی از فتنه گران داخلی و خارجی مواجه شدیم ولی شکوه و عظمت ۸دی در گیلان و ۹دی در سراسر کشور آنها را ناکام ساخت.

سلامی با تاکید بر اینکه طمع عاشورا در ۸دی در ذائقه مردم گیلان شعله ور شد گفت:به تعبیر رهبر انقلاب مردم گیلان باطال لسحر فتنه شدند و در صحنه های بین المل با خلق حماسه ۹دی نشان داده شد که ملت ایران ساده لوح نیتند که فریب بیگانگان را بخوردند.

وی با بیان اینکه فتنه گران در وجدان عمومی ملت ایران محاکمه شدند افزود: این رفعت نظام و رهبری بود که به آنها اجازه ادامه حیات دارد و آنها در اندیشه مردم جز اعدام شدگان جامعه نیستند زیرا آنها ضربه بزرگی به نظام زدند چراکه چهره نظام را خدشه دار کردند.

وی گفت: هر گز ملت ایران کسانی را که درصدد مصادره کردن مجاهدت های سه دهه پر از رشادت و جانبازی هستند و می خواهند به نفع دشمن جامعه را آشوب زده کند نمی بخشند و این ملت اجازه نمی دهد کسی نخل قامت ملت ایران را که با خون شهدا آبیاری شده است قربانی قدرت طلبی خود کند.

فتنه گران خائنان به ملت هستند

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نمی توان به کسانی که برای قدرت خود ثمره مجاهدت های ملت را به آتش می کشند امتیازی داد چرا که آنانخائنان به این ملت هستند.

سلامی با بیان اینکه فصل برده داری مستکبران بر مسلمانان به برکت انقلاب اسلامی به پایان رسیده است گفت:امروز جهان اسلام در حال موازنه قدرت به نفع مسلمانان است و ایران اسلامی همه استراتژی ها و راهبردهای استکبار را ناکام می سازد.

 

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads