کد خبر: 68579 - تاریخ: دوشنبه، 29 دسامبر 2014 - 12:38

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در گفتگو با خوبان خبر:

سران فتنه پس از 5 سال از رافت نظام در سایه تدبیر رهبری متنبه شوند

سرهنگ اصحابی گفت: شایسته است بعد از گذشت 5 سال سران فتنه از رافت اسلامی نظام در سایه تدبیر رهبری به خوبی متنبه شوند چرا که اگر نظام بحث محاکمه سران فتنه را مطرح می کرد قطعا مجازات های سختی در انتظار آن ها بود.

به گزارش خوبان: سرهنگ جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت، در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح ابعاد درونی و بیرونی فتنه 88 پرداخت.

خوبان خبر: چه عواملی را در شکل گیری فتنه 88 موثر می دانید؟

با عرض سلام و تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، فرا رسیدن سالروز نهم دی ماه را که مردم عزیز ایران اسلامی با پیروی از مقام عظمای ولایت خالقان اصلی آن هستند را تبریک عرض می نماییم.

قطعا در شکل گیری فتنه سال 88 هم عوامل خارجی و هم عوامل داخلی نقش داشتند. و تردیدی نیست که مدیریت بیرونی فتنه با مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود.

ولکن کسانی در داخل بودند که دستورات آن ها را مو به مو اجرا می کردند. اگر عمیق تر بررسی کنیم سناریوی ایجاد فتنه از سال ها قبل طراحی شد و اسناد غیرقابل انکاری وجود دارد که شخصیت های مطرح کشورهای فوق همچون « جان هیک» عضو برجسته اینتلیجنت سرویس انگلیس و « مانوئل کاستلز» نظریه پرداز رسمی سازمان سیا و « ریچارد رورتی» از مسئولان برجسته سیا و دیگران بارها در چندسال قبل از فتنه، با افرادی که از شخصیت های شاخص در فتنه بودند ملاقات داشته و دستورات لازم را دریافت می کردند و به این ها اضافه کنید دو بار ملاقات با « جورج سوروس» توسط یکی از سران فتنه که مقدمات اجرای فتنه را پیاده سازی می کردند.

خوبان خبر: چه عاملی باعث به وجود آمدن حماسه باشکوه مردم ایران در 9 دی و مردم گیلان در 8 دی شد؟

کسانی که با ادعای تقلب از ماه ها قبل از انتخابات شبهه افکنی کردند و پس از برگزاری باشکوه انتخابات 88 و اختلاف میلیونی آرا و دعوت مسئولان برای طی مراحل قانونی و حتی بازشماری آرا هرگز تمکین نکردند و قائله را تا آتش زدن مساجد و پاره کردن عکس امام راحل و اهانت به ساحت عاشورای حسینی و سنگباران عزاداران نمازگزار در روز عاشورا و آدم کشی ادامه دادند.

و هرگز از اعلام حمایت های آشکار منافقین، بهایی ها و سلطنت طلب ها و مسئولان آمریکایی- اسرائیلی- انگلیسی برائت نجستند.

چگونه می توان این اقدامات را به وطن فروشی و خیانت سران فتنه ارزیابی نکرد و بعد از حدود 8 ماه افرادی که از هویت واقعی کارگردانان فتنه خبر نداشتند به تدریج پاپس کشیدند و در یوم الله ماندگار 9 دی، با حضور میلیونی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سراسر کشور، فتنه گران را سرجایشان نشاندند که البته در این بین مردم بابصیرت گیلان در 8 دی، با حضور باشکوه خود یک روز زودتر اعلام وفاداری به رهبری را مطرح کردند.

خوبان خبر: به نظر شما آیا سران فتنه از اشتباهات خود درس گرفته اند و یا همچنان به دنبال فتنه گری هستند؟

شایسته است بعد از گذشت 5 سال سران فتنه از رافت اسلامی نظام در سایه تدبیر رهبری به خوبی متنبه شوند چرا که اگر نظام بحث محاکمه سران فتنه را مطرح می کرد قطعا مجازات های سختی در انتظار آن ها بود و این آقایان و حامیانشان بدانند که اگر ذره ای احساس عرض اندام مجدد بنمایند مردم ولایتمدار ایران اسلامی خودشان تکلیف آن ها را برای همیشه یکسره خواهند کرد.

در این بین بر همه مردم ولایتمدار ایران اسلامی لازم است با تاکیدات مکرر حضرت آقا مبنی بر داشتن بصیرت لازم همواره با نگاهی باز، تحرکات فتنه گران را رصد کنند چرا که در شرایط غبارآلود که دین خدا نیاز به حمایت مسلمین دارد، تنها با تاسی از مقام عظمای ولایت است که می توان راه مستقیم را تشخیص داد و منحرف نشد.

خوبان خبر: به نظر شما چرا رهبر معظم انقلاب تا این اندازه بر بصیرت تاکید دارند؟

رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج اعلام کردند نبود بصیرت زمینه ساز گرفتار شدن در شبهات، نادانی ها و کج فهمی هاست و خاطرنشان کردند: کسانی که بصیرت ندارند همانند بیچارگانی که در فته 88 گرفتار شدند در فضای غبارآلود حرکت و عمل می کنند و به همین علت چه بسا به دشمن کمک کنند و دوست را هدف حمله قرار دهند.

وی در پایان گفت: ان شا الله خداوند به همه ما توفیق داشتن بصیرت لازم و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت را عنایت بفرماید.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads