کد خبر: 68393 - تاریخ: شنبه، 27 دسامبر 2014 - 15:26

بخشدار لشت نشاء در گفتگو با خوبان خبر:

حماسه 9 دی پایانی بر 8 ماه فتنه گری در ایران اسلامی بود

علی شاددوست گفت: هدف اصلی فتنه 88 تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود ولی استکبار جهانی به این خواسته خود نرسید و در این باره ناکام ماند و پیروز واقعی بار دیگر ملت غیور ایران اسلامی بود.

به گزارش خوبان: علی شاددوست بخشدار لشت نشاء در گفتگو با خوبان خبر اظهار داشت: حماسه نهم دی 88 پایانی بود بر هشت ماه فتنه گری در ایران اسلامی.علی شاددوست بخشدار لشت نشاء و این روز به عنوان روزی بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ اسلام و ایران باقی خواهد ماند.

شاددوست افزود: در این روز ملت مومن ایران پس از 8 ماه صبر و بردباری بساط فتنه و فتنه گران اعم از داخلی و خارجی را برچیدند و در واقع این دفاع همه جانانه مردم از ارزشها باعث شد که خداوند متعال نصرت های خود را برای این انقلاب بفرستد.

بخشدار لشت نشاء ثمره حماسه نهم دی را عمق بصیرت دینی و سیاسی ملت آگاه ایران معرفی نمود و افزود: هدف اصلی فتنه 88 تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود ولی استکبار جهانی به این خواسته خود نرسید و در این باره ناکام ماند.

وی اضافه کرد: بار دیگر پیروز اصلی میدان، ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی بود و خواهد بود.

شاددوست با بیان این که حماسه مردم در 9 دی ماه سال 88 نشان داد مردم فهیم ایران آماده اطاعت از ولی خود هستند گفت: ملت آگاه ایران دست از آرمان هایش بر نخواهد داشت.

بخشدار لشت نشاء ضمن دعوت از مردم ولایتمدار لشت نشاء برای حضور گسترده در راهپیمایی نهم دی ماه، گفت: مردم شهید پرور لشت نشاء با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمانهای  الهی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید میثاق می نمایند و با حضور خود اعلام می کنند که با تمام توان برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پایداری از خون شهیدان گلگون کفن انقلاب تلاش خواهند نمود.

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد
     | 2014/12/26 - 18:17
    پاسخ

    ممنون از آقای شاددوست عزیز خیلی وقت بود شما را زیارت نکرده بودیم
    ان شاالله موفق باشید

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads