کد خبر: 68385 - تاریخ: جمعه، 26 دسامبر 2014 - 14:10

دستگیری پزشک قلابی در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا/ رئیس بیمارستان: تکذیب می کنم!

در حالی که فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری پزشک تقلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا خبر داده بود، خصوصی رئیس بیمارستان این خبر را تکذیب نموده و آن را سناریویی از قبل طراحی شده نامید.

به گزارش خوبان، پزشک قلابی که مدتی در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا مشغول به طبابت بوده توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا

سرهنگ اردشیر آقاجانی در گفت‌وگو با واران‌نیوز اظهار کرد: مرد جوانی به مدت چند روز به اسم پزشک اقدام به طبابت در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا کرده بود.

وی افزود: پزشک مورد نظر بدون آنکه مدارک لازم برای طبابت را داشته باشد در این بیمارستان مشغول به‌کار شده بود.

فرمانده انتظامی صومعه سرا با بیان اینکه این مرد جوان خود را به پرستاران پزشک معرفی می کرده است، گفت: بعد از مشکوک شدن یکی از پرسنل بیمارستان به این فرد موضوع را با نیروی انتظامی در میان میگذارد.

آقاجانی تصریح کرد:بدین ترتیب مأموران وارد عمل شده و متهم را در حالی‌که مشغول طبابت در بیمارستان بود بازداشت کردند.

برای پیگیری بیشتر با ریاست بیمارستان صومعه سرا دکتر خصوصی تماس حاصل کردیم و خواستار توضیح این مسئله برای مردم شدیم که با برخورد تعجب آوری رو برو شدیم.

دکتر خصوصی ضمن تکذیب این خبر آن هم با لحنی بسیار تند که در شأن یک پزشک و یک مدیر نیست  شروع به متهم دانستن رسانه های منتشر کننده این خبر کرد و گفت: شما(سایت های منتشر کننده این خبر) از قبل سناریویی چیده ایید و اکنون در حال اجرای آن هستید و من نمیگذارم که این اقدام صورت گیرد.

این در حالیست که سرهنگ آقاجانی رئیس نیروی انتظامی صومعه سرا ضمن تایید خبر دستگیری دکتر قلابی در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا  به خبرنگار واران نیوز گفت: متهم پس از دستگیری به بازداشتگاه منتقل شد و امروز با قرار وثیقه به مبلغ ۷۰ میلیون ریال آزاد شد.

 

چه طور میشود که دکتر خصوصی (برادر نماینده شهرستان صومعه سرا)  علاوه بر توهین به پایگاه های خبری کل ماجرای دستگیری این فرد کلاهبردار را تکذیب میکند و میگوید چنین چیزی در بیمارستان امام خمینی رخ نداده، ولی فرمانده نیروی انتظامی از بازداشت این فرد خبر میدهد؟

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads