کد خبر: 68146 - تاریخ: چهارشنبه، 24 دسامبر 2014 - 10:19

سعید قدمی:

داماش شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر دارد

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه در نیم‌فصل وضعیت خوبی داریم، افزود: داماش تیم پرطرفداری بوده و دارای ظرفیت‌های بسیاری برای رشد در فوتبال ایران است ولی باید حمایت شود تا با رفع مشکلات مالی به روزهای اوج خود برگردد.

به گزارش خوبان، سعید قدمی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت تیم داماش در رقابت‌های لیگ دسته نخست آزادگان، اظهار داشت: داماش در رتبه پنجم جدول قرار دارد و فاصله داماش با چهار تیم بالای جدول فقط 5 امتیاز است.

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل وضعیت خوبی داریم، افزود: داماش تیم پرطرفداری بوده و دارای ظرفیت‌های بسیاری برای رشد در فوتبال ایران است ولی باید حمایت شود تا با رفع مشکلات مالی به روزهای اوج خود برگردد.

مدافع داماش گیلان گفت: بازیکنان داماش با مشکلات مالی زیادی رو‌به‌رو هستند و در حالیکه در هفته پایانی نیم‌فصل قرار داریم فقط 10درصد مبلغ قراردادمان را دریافت کرده‌ایم.

قدمی با تأکید بر اینکه بازیکنان هم‌قسم شدند تا داماش را در شرایط سخت تنها نگذارند، تصریح کرد: داماش متعلق به مردم رشت است و ما خود را در برابر مردم رشت مسئول می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه داماش گیلان شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران دارد، خاطرنشان کرد: از دو تیم برای نیم‌فصل بعدی پیشنهاد دارم ولی در داماش می‌مانم و قصد ترک داماش را ندارم.

مدافع داماش گیلان با بیان اینکه در آخرین دیدار نیم‌فصل با تمام توان حاضر می‌شویم، اظهار داشت: نیازمند سه امتیاز از دیدار حساس مقابل سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه شهید عضدی رشت هستیم.

قدمی با تأکید بر اینکه از هواداران می‌خواهیم همچون گذشته از این تیم حمایت کنند، افزود: تماشاگران یار دوازدهم داماش در رقابت‌های لیگ نخست جام آزادگان هستند.

انتهای پیام/51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads