کد خبر: 67978 - تاریخ: دوشنبه، 22 دسامبر 2014 - 16:26

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

کنارگذر منجیل اسفند امسال به بهره برداری می رسد

خاوری با بیان اینکه تا نیمه اسفندماه امسال کنارگذر منجیل به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این کمربندی به‌عنوان باقی‌مانده‌ای از آزادراه گیلان از قزوین به منجیل زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش خوبان، شعبانعلی خاوری ظهر امروز در دیدار راهداران با آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اظهار داشت: کمربندی منجیل برای حل مشکل 11 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه گیلان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه تا نیمه اسفندماه امسال کنارگذر منجیل به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این کمربندی به‌عنوان باقی‌مانده‌ای از آزادراه گیلان از قزوین به منجیل زیر بار ترافیک می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان طول کمربندی منجیل را 5 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در پروژه دیگری با تعریض جاده منجیل به رودبار گره ترافیکی ورودی گیلان در جنوب استان رفع می‌شود.

خاوری با بیان اینکه فرسودگی ماشین‌آلات راهداری گیلان از مهمترین مشکلات است، تصریح کرد: عمر ماشین‌آلات سنگین راهداری گیلان بیش از 23 سال است.

وی با تصریح بر “نیازمند نوسازی ناوگان راهداری گیلان هستیم” افزود: هزینه تعمیر و نگه‌داری ماشین‌آلات فرسوده راهداری گیلان بسیار بالا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تأکید بر تسریع در اجرای مسکن مهر استان نیز گفت: واحدهای زیادی به متقاضیان تحویل داده شده و واحدهای باقی‌مانده تا سال 94 به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

خاوری فعالیت‌های راه و شهرسازی را گسترده دانست و تصریح کرد: بیش از 99 درصد حمل و نقل مسافر و کالا در گیلان جاده‌ای است که نیازمند نوسازی و بهسازی مستمر جاده‌ها هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/288


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads