کد خبر: 67422 - تاریخ: دوشنبه، 15 دسامبر 2014 - 11:45

حاجتی خبر داد:

اجرای «طرح 20» در مدارس گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه طرح ۲۰ در مدارس این استان اجرایی می‌شود، گفت: در این طرح دانش‌آموزان معدل ۲۰ شناسایی و به لحاظ علمی تقویت و پشتیبانی می‌شوند.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: حقوق شهروندی در مدارس مناطق آموزش و پرورش گیلان به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت‌ها و دستورالعمل پنج گانه وزارت آموزش و پروش در گیلان اجرایی می شود، افزود: زنگ انشا در مدارس گیلان با رویکرد جدید و کاملا علمی پیگیری و اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: طرح‌های فرهنگی و آموزشی در پنج هزار و 781 واحد آموزشی فعال گیلان با همکاری معلمان و مدیران مدارس در حال اجرا است.

حاجتی با بیان اینکه طرح 20 در مدارس گیلان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان معدل 20 شناسایی و به لحاظ علمی تقویت و پشتیبانی می‌شوند.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی در مدارس و به ویژه برای دانش‌آموزان مستعد، اظهار کرد: در طرح 20 استعدادهای درخشان در مدارس شناسایی و شکوفا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به رتبه بالای علمی استان, افزود: در تلاش هستیم رتبه گیلان در کنکور سراسری را با اجرای طرح‌های 20 و سایر برنامه‌های هدفمند کاهش دهیم.

حاجتی با بیان اینکه با اجرای طرح 20 دانش‌آموزان مناطق روستایی و صعب العبور گیلان نیز بیش از پیش مورد توجه هستند، گفت: در طرح 20 دانش‌آموزان مستعدی شناسایی شدند که بدون هیچگونه کتاب‌های کمک‌ آموزشی وبا کمترین امکانات معدل 20 را کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی خاص گیلان، آموزش حفاظت از محیط زیست به دانش‌آموزان گیلانی در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است.

انتهای پیام/192


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads