کد خبر: 66870 - تاریخ: دوشنبه، 8 دسامبر 2014 - 11:45

کوچکی نژاد:

شهردار رشت باید بومی باشد/ شورای شهر هر چه سریعتر شهردار را معرفی کند

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه تأخیر در انتخاب شهردار رشت خسارت به منافع عمومی مردم است، گفت: شهردار رشت باید بومی باشد و انتخاب نخست شورای چهارم که غیربومی بود نیز درست نبود.

به گزارش خوبان: جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تأخیر شورای رشت در انتخاب شهردار کلانشهر رشت، اظهار داشت: شورای اسلامی رشت در مهلت قانونی و هرچه سریعتر شهردار آینده را معرفی کند.

وی با بیان اینکه درباره انتخاب شهردار رشت به وزیر کشور اخطار و به استاندار تذکر دادیم، افزود: با  تعدادی از اعضای شورای رشت نیز در این خصوص مذاکرات و صحبت‌هایی داشتیم که شهردار را سریع‌تر انتخاب کنند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأخیر در انتخاب شهردار رشت خسارت به منافع عمومی مردم است، گفت: شورا شهرداری را انتخاب کند تا در مدت عمر باقیمانده شورای چهارم به مردم خدمت کرده و تغییر نکند.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه معقدم شهرداری رشت و استان گیلان دارای نیروهای توانمند بسیاری برای تصدی شهرداری رشت است، تصریح کرد: شهردار رشت باید بومی باشد و انتخاب نخست شورای چهارم که غیربومی بود نیز درست نبود.

وی با بیان اینکه در قانون منعی برای شهردار شدن عضو شورا نداریم، اظهار کرد: اگر توانمندی بین اعضای شورای رشت برای شهردار شدن وجود دارد، قانون مانع این کار نیست.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر عضو شورا با سایر اعضا هماهنگ و توانمند است انتخابش به عنوان شهردار ایراد قانونی ندارد، گفت: به طور مثال در یکی از شهرهای اطراف رشت عضو شورای شهر، شهردار شد.

 

انتهای پیام/65


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads