کد خبر: 6684 - تاریخ: چهارشنبه، 5 سپتامبر 2012 - 10:20

تولید نخستین برنامه تخصصی فوتبال در شبکه باران/ تولید”مستند تالش”

” سکو ” عنوان نخستین برنامه تخصصی فوتبال درگروه ورزشی شبکه باران است که بطور زنده در 17 قسمت هر هفته پنجشنبه ها از ساعت 23:15 به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: مدیرکل صدا و سیما گیلان از تولید و پخش نخستین برنامه تخصصی ویژه فوتبال در شبکه باران خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محسن نصرپور افزود: گیلان یکی از قطبهای ورزش در ایران است که در اغلب رشته های ورزشی به ویژه در فوتبال دارای استعدادهای درخشانی بوده و حضور دو تیم فوتبال این استان درکشور گواه این حقیقت است. وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و با هدف پیگیری تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله کشور در حوزه های مختلف ورزشی در رسانه و همچنین انعکاس پیشرفتها، چالشها، آگاهی مردم، فرهنگ سازی و آسیب شناسی فضای حاکم برورزش به ویژه در فوتبال تولید و پخش برنامه ای تلویزیونی ویژه فوتبال ضروری به نظر می رسید از اینرو تولید و پخش برنامه تخصصی ویژه فوتبال را در دستور کارگروه ورزش شبکه باران قرار گرفت. مدیرکل صدا و سیما گیلان گفت: ” سکو ” عنوان نخستین برنامه تخصصی فوتبال درگروه ورزشی شبکه باران است که بطور زنده در 17 قسمت هر هفته پنجشنبه ها از ساعت 23:15 به مدت یک ساعت با آیتمهای گزارش، نظرسنجی، لیگهای برتر فوتبال ایران، فوتبال بانوان، فوتسال لیگهای داخلی و همچنین وضعیت تیمهای گیلانی حاضر در رقابتهای دسته دوم و سوم ایران می پردازد. وی ادامه داد: عوامل برنامه سکو شامل تهیه کننده و مجری مجتبی پوربخش، کارگردان هنری علی حلوی، دستیار تهیه داریوش علی نژاد و گزارشگر داوود حق پناه است. تولید ” مستند تالش ” در شبکه باران نصر پور گفت: ” تالش ” مستندیست فقط با موضوع تمدن، معماری و پوشاک که در سه قسمت 30 دقیقه ای از سیمای مرکز گیلان تولید و پخش خواهد شد. وی با اشاره به اینکه تالش سرزمین وسیعی را در منطقه شمال غرب گیلان به خود اختصاص داده است، افزود: دراین جغرافیا تمدن کهن با قدمت طولانی وجود دارد که بسیاری از محققان آن را یکی از اقوام قدیمی فلات ایران می دانند. مدیرکل صدا و سیما گیلان اظهارداشت: این تمدن سابقه درخشانی درمعماری و پوشاک دارد که شبکه باران با تولید برنامه مستندی با عنوان ” تالش ” در 90 دقیقه به آن می پردازد. تهیه کننده و کارگردان این برنامه امیر ثابت، محقق و نویسنده همایون میره جینی، دستیار تهیه عباس میره جینی، مدیر تولید سید علی اشرفی، نور و تصویر محمد حسین پژهان، دستیار نور و تصویر بهروز عاشوری، منشی صحنه و تدوینگر سیده آذین ثابت، حمل و نقل ابراهیم معصوم نژاد و یوسف طیار است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads