کد خبر: 66811 - تاریخ: یکشنبه، 7 دسامبر 2014 - 20:06

این همه فشار برای چیست؟!

اعمال نفوذ مدیران “خیلی ارشد” گیلان بر یکی از فرمانداری‌ها برای پست معاونت!!!

نماینده این شهرستان تمایل دارد فردی را به عنوان معاون فرمانداری تعرفه کند و برای اینکه به هدف خود برسد، دست به دامان مدیران “خیلی ارشد” گیلان شده است!

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی نیوز، شنیده شده است که عوامل فشار و قدرت در گیلان قصد تصمیم گیری و دخالت در معاونت یکی از فرمانداری های استان را دارند.

ما جرا از این قرار است که نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تمایل دارد شهردار سابق یک شهرستانی که اخیرا توسط اعضای شورا برکنار شده است را به عنوان معاون فرمانداری تعرفه کند و برای اینکه به هدف خود برسد، دست به دامان مدیران “خیلی ارشد” گیلان شده است!

از آنجایی که فرماندار این شهرستان در طول مدت مسئولیتش تقریبا نشان داده که تحت تأثیر فشارها قرار نمی گیرد و هرچه خوش می گوید همان باید اجرا شود، ولی این بار فشارها از چند جهت و با ضربات زیاد در حال وارد آمدن به وی می باشد!

ظاهر موضوع نشان میدهد که ابتدا استاندار گیلان هم موافق نبود این فرد معاون فرماندار شود، ولی فشارها آنقدر زیاد است که نجفی هم نمیتواند مقاومت کند!

گفته شده است دلیل اینکه نماینده این شهرستان میخواهد گزینه خود را تعرفه کند، این است که بعد از حدود ۷ ماه وقتی که صدای سوت تغییر فرمانداران به گوش رسید، بتواند همین آقای معاون را فرماندار حوزه انتخابیه خود کند!!!

لازم به ذکر است که فرمانداری مذکور، ۱۸ ماه است معاون ندارد.

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. دلسوزمردم
     | 2014/12/7 - 21:08
    پاسخ

    سلام -وای به روزی که بگنددنمک -بعدا”بعضی ها جانمازآب می کشند وپزمیدند…..

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads