کد خبر: 66617 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 دسامبر 2014 - 18:17

نرگس آبیار:

دفاع مقدس به عنوان یک ارزش هیچ گاه از هنرمندان دور نبوده

کارگردان «شیار 143» با تأکید بر اینکه دفاع مقدس به عنوان یک ارزش در تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گاه از ملت ایران و به ویژه هنرمندان جدا نیست، تصریح کرد: هنرمندان در شاخه های مختلف سینما، تلویزیون، شعر و سایر حوزه ها ارتباط تنگاتنگی با دوران دفاع مقدس دارند.

به گزارش خوبان، نرگس آبیار در گفت وگو با دیار باران، در مورد شرایط حاکم بر سینمای کشور، گفت: ژانر دفاع مقدس در سینمای ایران به دلیل مسائل مختلف از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اما با وجود این موضوع هنوز مخاطبان خاص خود را دارد.

 

نرگس آبیار

 

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس به عنوان یک ارزش در تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گاه از ملت ایران و به ویژه هنرمندان جدا نیست، تصریح کرد: هنرمندان در شاخه های مختلف سینما، تلویزیون، شعر و سایر حوزه ها ارتباط تنگاتنگی با دوران دفاع مقدس دارند.

کارگردان «شیار 143»، با تاکید بر اینکه با آگاهی کامل و درک شرایط نامناسب اکران تولیدات سینمای دفاع مقدس، «شیار 143» را ساختم، اضافه کرد: ملت ایران امنیت، آرامش و اقتدار را نه تنها مدیون خون شهدا بلکه استقامت مادرانی هستند که فرزندان خود را با هزاران آرزو برای دفاع از اسلام، کشور و انقلاب اسلامی روانه جبهه های حق علیه باطل کردند.

آبیار با تاکید بر اکران بین المللی این فیلم در اقصی نقاط جهان، اظهار کرد: هنر بهترین ابزار تصویر سازی تاریخ است و ژانر دفاع مقدس آئینه ای تمام قد که با شفافیت ابعاد مختلف جنگ تحمیلی را تصویر سازی می کند.

انتهای پیام/81

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

عکس/ کارگردان و بازیگر شیار ۱۴۳ در حرم رضوی (ع)

فیلمی جدید از کارگردان شیار ۱۴۳

دیدار عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» با رهبر معظم انقلاب


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads