کد خبر: 66591 - تاریخ: چهارشنبه، 3 دسامبر 2014 - 21:43

برای نخستین بار در کشور؛

کارگاه آموزشی مقابله با افت فشار گاز در خمام برگزار می گردد

کارگاه آموزشی مقابله با افت فشار گاز، رعایت موارد ایمنی و مدیریت مصرف برای اولین بار در سطح کشور در بخش خمام برگزار می گردد.

به گزارش خوبان: کارگاه آموزشی مقابله با افت فشار گاز، رعایت موارد ایمنی و مدیریت مصرف برای اولین بار در سطح کشور در بخش خمام برگزار می گردد.بهمن اصغری طلب رئیس اداره گاز خمام

بهمن اصغری طلب رئیس اداره گاز خمام در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر فوق گفت: این کارگاه آموزشی برای نخستین بار در سطح کشور روز دوشنبه 17 آذر ماه در سالن شهید حق شناس بخش خمام برگزار می گردد.

وی با بیان این که طراح این کارگاه آموزشی اداره گاز بخش خمام می باشد افزود: در برگزای این کارگاه، بخشداری خمام و روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان همکاری نموده اند.

اصغری طلب از حضور مسئولین بخش خمام، شهرستان رشت و جمعی از مسئولین استانی در این کارگاه خبر داد و گفت: مدرس این کارگاه، کارشناسان شرکت گاز استان گیلان هستند.

انتهای پیام/21

 

 

اخبار مرتبط:

مانور مقابله با افت فشار گاز در خمام برگزار شد/ تصاویر

هدف مانور مقابله با افت فشار گاز، ارزیابی عملکرد اعضای مانور بود/ امیدوارم مردم خمام با صرفه جویی در مصرف گاز، امسال نیز ما را یاری کنند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads