کد خبر: 6655 - تاریخ: چهارشنبه، 5 سپتامبر 2012 - 10:07

هشدار نصرالله به اسرائیل/منتظر تلفات سنگین باشید

دبیر کل حزب‌الله لبنان هشدار داد که سران رژیم صهیونیستی به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و هرگونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگوی صریح خود با شبکه خبری المیادین که از بیروت پخش می‌شود به سوالات این شبکه در مورد مهمترین مسایل روز به خصوص تهدیدهای رژیم صهیونیستی، مسایل سوریه و موقعیت حزب الله و مقاومت در لبنان پاسخ گفت.
در این مصاحبه که غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین آن را انجام داد، سیدحسن نصرالله تهدید کرد در صورت هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در برافروختن جنگی تازه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان این آمادگی را دارند تا وارد ارتفاعات و مناطق شمال فلسطین اشغالی شده و مناطقی از این سرزمین‌ها را آزاد کنند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان هشدار داد که سران رژیم صهیونیستی به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و هرگونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.
وی افزود: تمامی گزینه‌ها برای مقابله با اسرائیل فراهم است و در این مورد فقط به دفاع کردن کفایت نخواهیم کرد و روزی خواهد آمد که از این گزینه استفاده می‌کنیم.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در پاسخ به این سوال که “آیا تعداد موشک‌های حزب‌الله لبنان فراتر از 20 هزار فروند است، گفت حزب‌الله موشک‌های فراوانی دارد اما از ذکر تعداد این موشک‌ها امتناع کرد.
سید حسن نصرالله در پاسخ به سوال دیگری درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران گفت: آمریکا و اسرائیل می‌دانند که برنامه هسته‌ای ایران نظامی نیست.

نصرالله با بیان اینکه ایران کشور پیشرفته و متمدنی است که همواره از مقاومت حمایت کرده است، افزود: 32 سال است که ایران موضع خود در قبال مقاومت را تغییر نداده و ایران حتی در نشست سران جنبش عدم تعهد نیز بر مواقفت خود تاکید کرد.

وی گفت: برنامه هسته‌ای ایران بهانه‌ای برای ضربه زدن به ایران است و ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و می‌خواهند که آمریکا را نیز وارد جنگ در منطقه کنند.
سید حسن نصرالله هشدار داد جنگ رژیم صهیونیستی با ایران، تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads