کد خبر: 66539 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 دسامبر 2014 - 22:50

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

سومین تساوی‌ متوالی داماش رقم خورد

در هفته هشم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم داماش گیلان با نتیجه 1-1 مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد تا سومین تساوی پی در پی خود را کسب کند.

به گزارش خوبان، در چارچوب هفته هشم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران و در گروه “ب” این مسابقات، عصر امروز داماش گیلان برابر گل گهر سیرجان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

این مسابقه از ساعت 14 در ورزشگاه دکتر عضدی رشت و با حضور سه هزار تماشاگر برگزار شد و داوری آن برعهده مهدی شجاعی بود که در این امر او را یعقوب حجتی و امیر مبشر یاری می‌کردند، ابوالفضل دوستی داوری چهارم این مسابقه را برعهده داشت و ناظر داوری هم علیرضا رجب لو بود.

این مسابقه در حالی برگزار شده بود که تیم گل گهر سیرجان پس از پشت سر گذاشتن یک مارتن سنگین و فرسایشی در جام حذفی برابر پرسپولیس گام به زمین گذاشته بود و به همین دلیل در اکثر لحظات بازی این داماش گیلان بود که مالک توپ و میدان مسابقه بود.

در این مسابقه ابتدا داماش گیلان توسط محمد رستمی به گل دست یافت اما در ادامه امیر رفعتی از روی نقطع پنالتی برای گل گهر گلزنی کرد تا سومین تساوی پی در پی داماش گیلان رقم بخورد.

داماشی‌ها که در این بازی امید هرندی سرمربی خودش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند به شدت به نحوه قضاوت داور این مسابقه اعتراض کردند و در پایان پس از سوت داور اکثر کادر فنی و سرپرستی این تیم به داخل زمین بازی وارد شدند و به همین دلیل گروه داوری تا دقایقی قادر به خروج از مستطیل سبز نبودند.

امید هرندی سرمربی داماش و حسن قلی‌زاده قائم مقام این تیم به اتفاق عبدالله مرغوب مدیر فنی داماش از سایرین عصبی‌تر و ناراحت تر بودند و قلی زاده تا دقایقی پس از پبیان بازی هم با ناظر یان مسابقه به جر و بحث پرداخت.

داماش با این تساوی 12 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند، این تیم باید سه شنبه 18 آذر در همین چارچوب و از هفته نهم لیگ دسته اول در آبادان به مصاف صنعت نفت در آبادان برود.

ترکیب داماش گیلان:

آرمین رحیم زاده، بهنام عسگرخانی، محمد رستمی، مهیار نوری، هادی سهرابی، امین ترکاشوند (از دقیقه 57 مهدی کیانی)، سعید طالبی (از دقیقه 87 سعید مرتضوی)، امیر تیزرو، حمید خدابنده لو (از دقیقه 80 میلاد قربان زاده )، سعید قدمی، کیانوش میرزائی.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads