کد خبر: 66336 - تاریخ: یکشنبه، 30 نوامبر 2014 - 19:33

رئیس اداره جهاد کشاورزی خمام خبر داد:

17 میلیارد ریال اعتبار در سال زراعی گذشته به کشاورزان خمامی اعطا شد

کامبیز دجپور گفت: با 17 میلیارد ریال اعتباری که برای 6 ماهه دوم سال 92 و شش ماهه اول امسال به اداره جهادکشاورزی خمام تعلق گرفت، توانستیم متقضایات تیلر بخش خمام تا پایان سال 92 را پوشش دهیم.

به گزارش خوبان: کامبیز دجپور رئیس اداره جهاد کشاورزی خمام در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تسهیلات اعطایی از سوی این اداره به کشاورزان خمامی، اظهار داشت: طی چند سال گذشته تعداد زیادی متقاضی ماشین آلات کشاورزی داشتیم.

این مقام مسئول افزود: با 17 میلیارد ریال اعتباری که برای 6 ماهه دوم سال 92 و شش ماهه اول امسال به اداره جهادکشاورزی خمام تعلق گرفت، توانستیم متقضایات تیلر بخش خمام تا پایان سال 92 را پوشش دهیم.

 

وی ضمن ابراز امیدواری برای پوشش افرادی که در شش ماهه نخست امسال درخواست نوسازی ماشین آلات را داده بودند گفت: ان شاالله با تامین اعتبار مورد نیاز، این افراد به بانک معرفی خواهند شد.

دجپور با بیان این که سال گذشته توانستیم تعدادی کمباین به کشاورزان خمامی تحویل دهیم گفت: این کار باعث تسریع در برداشت برنج و کاهش هزینه ها شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی خمام خاطرنشان نمود: تا دو سال پیش کمباین هایی که در منطقه داشتیم به دلیل نداشتن رقیب، به قیمتی بالاتر از قیمت استان های همجوار به فروش می رسید. ولی در سال زراعی گذشته به واسطه رقابت و تعداد زیاد کمباین و در بعضی از موارد ارزان تر گرفتن، نرخ برداشت مانند استان های همجوار شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با ادامه این روند، بتوانیم امسال از شرمندگی مردم بیرون بیاییم.

 

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads