کد خبر: 66178 - تاریخ: جمعه، 28 نوامبر 2014 - 21:35

قابل توجه مسئولین فرهنگی؛

سایه گروههای ترویج و تبلیغ مسیحیت این بار در استان گیلان!!!

متاسفانه شنیده می شود شاخه ای از دین مسیحیت در گیلان به برگزاری نشست های خانگی مسیحیت با حضور زوج های جوان و به صورت خانوادگی روی آورده است.

به گزارش خوبان، هدف مسیحیت در تبلیغ در ایران به خصوص در استان گیلان که موضوع این گزارش است، جذب مسلمانان و برنامه‌های جذاب، آماده‌سازی سخنران‌های توانمند و تبلیغ آزادی‌های بی حد و مرز برای جذب جوانان از سوی این جریان انجام می گیرد.

در اینباره متاسفانه شنیده می شود شاخه ای از دین مسیحیت در گیلان به برگزاری نشست های خانگی مسیحیت با حضور زوج های جوان و به صورت خانوادگی روی آورده است.

تبلیغ مسیحیت در گیلان

 

روش جذب افراد در مسیحیت هرمی است و افرادی که جذب می‌شوند خود به تبلیغ می‌پردازند. این در حالی است که افرادی که به مسیحیت می‌پیوندند از حداقل اطلاعات عقیدتی برخوردارند و تنها به صورت خودکار، به تکرار آموزه‌ها می‌پردازند.

روش‌های جذب این گروههای تبلیغ مسیحیت در استان گیلان به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که عبارتند از دیداری و شنیداری و تبلیغ مستقیم. در این بین سازمان‌های تبلیغات مسیحیت با تشکیل گروه‌های متعدد در کشور با انجام تبلیغات به صورت تخصصی علیه اقشار و گروه‌های سنی مختلف جامعه به خصوص ۱۸ تا ۲۰ سال و ۲۰ تا ۲۵ سال به جذب می‌پردازند و این بار به جمع خانواده ها به خصوص زوج های جوان روی آورده است.

یکی از فعالیت گروه‌های تبشیری برای جذب جوانان در گیلان، دادن وعده پناهندگی به آنان در صوت پذیرش آیین مسیحیت است، موضوعی که به صورت رسمی در ادارات مهاجرت سه کشور اروپایی در دستور کار قرار گرفته است و با نظارت کشیشانی از کلیسا اجرا می‌شود.

ضمنا در مورد عوامل پشت پرده این جریان بزودی مطالبی را منتشر خواهیم کرد.

منبع: 8دی نیوز

انتهای پیام/45

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

چاپ کتاب مسیحیت و ۱۰۰ سئوال بی‌پاسخ در رشت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. عمار رهبری
     | 2014/11/28 - 22:45
    پاسخ

    کسانیکه به آئین مسیحیت گرایش پیدا کرده اند، بدانند به هر دلیلی که مسیحیت را پذیرفته اید، دقیقاً به همان دلیل اسلام معتبر است. بنابراین بخاطر چند روز دنیا آخرتتان را از دست ندهید.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads