کد خبر: 66113 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 نوامبر 2014 - 20:39

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

زور استقلال به ذوب آهن نرسید/ پرسپولیس به سختی از سد گل گهر گذشت

تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران با برتری در ضربات پنالتی مقابل تیم های استقلال تهران و گل گهر سیرجان به دیدار نیمه نهایی فوتبال جام حذفی ایران راه یافتند.

به گزارش خوبان، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 در 90 دقیقه وقت قانونی به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود و در وقت‌های اضافه نیز گلی به ثمر نرسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده به نیمه نهایی باشد.

پنالتی‌های استقلال: هاشم بیک‌‌زاده( ضربه‌اش را به بیرون زد.)، امید ابراهیمی(  مظاهری توپ را لمس کرد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد)، آرش برهانی( رشید مظاهری توپ را مهار کرد.)

پنالتی‌های ذوب آهن: مهدی رجب‌زاده، کارلوس سانتوز، قاسم دهنوی

به این ترتیب ذو بآهن  در ضربات پنالتی 3 بر صفر و در مجموع  5 بر 2 به پیروزی رسید و استقلال حذف شد.

 

در دیگر دیدار امروز، تیم فوتبال پرسپولیس میهمان تیم گل گهر سیرجان بود.

این دیدار در 90 دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
در وقت‌ اضافه اول دو گل به ثمر رسید و ابتدا گل‌گهر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و سپس بنگر گل مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.
در وقت‌ اضافه دوم نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.
ضربات پنالتی پرسپولیس: مهرداد کفشگری، سوشا مکانی( مجید غلامی ضربه را مهار کرد.)، میثم حسینی، مهدی طارمی( غلامی ضربه را مهار کرد.)، محمد نوری
ضربات پنالتی گل‌گهر: حمزه مظفری، حمید رضا حاتمی ( سوشا مکانی ضربه را مهار کرد.)، میلاد امیری( مکانی ضربه را مهار کرد.)، مختار جمعه‌زاده، سعید بحرکاظمی( مکانی مهار کرد.) به این ترتیب پرسپولیس در ضربات پنالتی 3 بر 2 و در مجموع 4 بر 3 مقابل گل‌گهر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. 
به این ترتیب دو تیم پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان بازی نیمه نهایی جام حذفی را در روز 14 آذر برگزار خواهند نمود و تیم های پدیده مشهد و نفت تهران نیز دو تیم دیگر این مرحله از رقابت ها خواهند بود که به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام/224

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads