کد خبر: 66107 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 نوامبر 2014 - 18:17

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

تمام محورهای کوهستانی گیلان بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه گیلان از بازگشایی تمام راه‌های این استان خبر داد و گفت: تردد در محورهای کوهستانی گیلان عادی شده است.

به گزارش خوبان: مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: با تلاش و همکاری راهداران تمام محورهای گیلان بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در محورهای کوهستانی استان وجود ندارد، افزود: تردد در محورهای کوهستانی گیلان عادی شده و محدودیت ترافیکی نیز در استان وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا به هنگام رانندگی در محورهای این استان به ویژه نقاط کوهستانی قوانین را رعایت کنند و تجهیزات لازم و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر گیلان سطح جاده‌ها را لغزنده و نقاط کوهستانی را با بارش برف مواجه کرده است، تصریح کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌ها رانندگی کنند.

رستگار بر ضرورت رعایت حق تقدم و در نظر گرفتن عابران پیاده را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: در آبان ماه امسال 50 درصد تلفات حوادث برون‌شهری گیلان مربوط به عابران پیاده بود که جای تأمل دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی مسیرهای گیلان از جمله رشت ‌ـ لاهیجان به دلیل تراکم بالای جمعیت در حاشیه بزرگراه با تصادفات عابران پیاده مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: رانندگان در مسیرهای پرخطر گیلان نهایت دقت را در رانندگی داشته و مراقبت عابران پیاده باشند.

منبع: فارس
انتهای پیام/21

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads