کد خبر: 66065 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 نوامبر 2014 - 12:49

رییس پلیس فتاگیلان:

نصب آنتی ویروس در مصون ماندن از مخاطرات بدافزارها موثر است

سرهنگ ‘ ایرج محمدخانی گفت: نصب آنتی ویروس، در مصون ماندن از مخاطرات بدافزارها مهم و موثر است.

به گزارش خوبان، سرهنگ ‘ ایرج محمدخانی’ عصر چهارشنبه در نشستی که بمنظور آشنایی شهروندان با آسیب ها و تهدیدهای تلفن همراه و راه های افزایش امنیت کاربران گوشی های موبایل برگزار شد، با اشاره به شایع ترین آسیب های تلفن های همراه به شهروندان توصیه کرد: برای اینکه استفاده از تلفن همراه به تجربه ای سودمند تبدیل شود ، نکات ایمنی ارائه شده را جدی گرفته و به سادگی به تلفن همراه خود اعتماد نکنید.

وی با بیان اینکه تمام نکات ایمنی که برای رایانه ها ذکر می شود تقریباً برای تلفن های همراه هم کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: بیشتر تلفن های همراه تقریباً فرمت اکثر فایل های رایانه ای را تشخیص می دهند بنابراین برخی از ویروس ها و بدافزارها نیز در تلفن همراه اثر می کند.

رییس پلیس فتا گیلان تاکید کرد: دقت در انتقال فایل های رایانه ای و استفاده از آنتی ویروس های مخصوص موبایل، نقش بسزایی در مصون ماندن از مخاطرات بدافزارها و ویروس ها دارد.

سرهنگ محمدخانی اضافه کرد: سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس WWW.CYBERPOLICE.IR و پست الکترونیک این پلیس به نشانی GFATA@POLICE.IR آماده دریافت گزارش شهروندان از وب گاه های متخلف اینترنتی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/83


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads