کد خبر: 65971 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 نوامبر 2014 - 23:37

به مناسبت هفته بسیج؛

مسئولین بخش خمام با خانواده شهیدان موسوی و قاسمی دیدار کردند/ تصاویر

در این روز مسئولین به دیدار خانواده شهید بزرگوار قاسمی در داخل شهر خمام و خانواده شهید جاویدالاثر موسوی در روستای اشکیک رفتند.

به گزارش خوبان: در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از مسئولین بخش خمام با حضور در منزل تعدادی از شهدا، با خانواده ایشان دیدار نمودند.

در این روز مسئولین به دیدار خانواده شهید بزرگوار قاسمی در داخل شهر خمام و خانواده شهید جاویدالاثر موسوی در روستای اشکیک رفتند.

نکته ای خواندنی از زندگی شهید قاسمی:

شهید بهروز قاسمی در سال 1347 در خانواده ای مذهبی در خمام دیده به جهان گشود. شهید بزرگوار به دلیل علاقه ی شدیدی که برای دفاع از حریم انقلاب و پاسداری از حریم نظام جمهوری اسلامی داشت، با وجود سن کم، برای رفتن به جبهه اصرار داشت در حالی که مورد پذیرش قرار نمی گرفت. به همین دلیل تصمیم گرفت که تاریخ شناسنامه خود را تغییر داده و از آن کپی بگیرد.

او همچنین تخته ای در داخل کفش خود قرار داد و کلاهی نیز بر سر گذاشت تا قدش بلندتر دیده شود.

سرانجام با اصرار و پافشاری وی،  به شرط رضایت نامه از پدر برای آموزش به پادگان منجیل اعزام شد و پس از پایان آموزش به منطقه عملیاتی حاج عمران در کردستان رفت.

نحوه شهادت:

شهید بهروز قاسمی به مدت 4 ماه دلیرانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد و سرانجام در عملیات کربلای دو، با شلیک گلوله مستقیم دشمن به قلب پاکش به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 6 سال در تاریخ 10 شهریور 1365 به دست مردم همیشه در صحنه خمام تشییع و در مزار شهدای خمام به خاک سپرده شد.

 

دیدار با خانواده شهدا در خمام 1 دیدار با خانواده شهدا در خمام 2 دیدار با خانواده شهدا در خمام 3 دیدار با خانواده شهدا در خمام 4 دیدار با خانواده شهدا در خمام 5 دیدار با خانواده شهدا در خمام 6

 

انتهای پیام/35

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در خمام افتتاح شد + تصاویر

صعود جمعی از کارکنان شهرداری خمام به مرتفع ترین آبشار ایران+ عکس

تصاویر/ نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در خمام برگزار شد


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads