کد خبر: 6597 - تاریخ: دوشنبه، 3 سپتامبر 2012 - 20:38

آیت الله قربانی :نباید در انتخاب مسئولان جناحی عمل شود

اگر مسئولی چهار سال در مسئولیت خود بماند در آن صورت مردم باید او را تحمل کنند و این روش درستی نیست.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان با بیان اینکه استانداران قدیم و جدید گیلان هر دو از برادران جبهه و جهاد هستند، اظهار کرد: گردش یک مملکت با کارمندان خدوم است و اگر قرار باشد درست انتخاب نشوند کشور به سراشیبی سقوط می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در هر پستی از وزارت تا مسئولیت‌های دیگر باید افرادی را انتخاب کرد که قدرت تحمل بار و آگاهی لازم را داشته باشند، افزود: اگر این گونه نشود ضررش متوجه کشور می‌شود.

امام جمعه رشت با تصریح بر اینکه در انتخاب افراد نباید جناحی عمل شود، اذعان کرد: اگر استانداری در رأس مسئولیت باشد و افراد زیرمجموعه او اصولگرا نباشند اما به وظایف قانونی خود عمل کنند، نباید به دلیل اینکه در این جناح نیست آن را برداریم و کسی را که آگاهی ندارد در رأس قرار دهیم زیرا اینگونه کارها موجب می‌شود تغییر و تحول موسمی انجام گیرد.

وی ادامه داد: اگر مسئولی چهار سال در مسئولیت خود بماند در آن صورت مردم باید او را تحمل کنند و این روش درستی نیست.

قربانی انتخاب نادرست افراد در مسئولیت‌های مهم را منشأ خیانت خواند و خاطرنشان کرد: باید انسان‌های با تجربه برای این مسئولیت‌ها انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه باید مراقب حاشیه‌ها باشیم، تصریح کرد: مسئولان و نمایندگان تلاش کنند تا به دور از حاشیه این کشتی را به ساحل نجات برسانند و از نمایندگان می‌خواهیم منافع عموم استان و کشور را در نظر بگیرند و معیار مصلحت کشور است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads