کد خبر: 65915 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 نوامبر 2014 - 11:40

سید عیسی مهدوی:

امسال 100 کیلومتر راه روستایی شهرستان رشت آسفالت می شود

فرماندار رشت با بیان اینکه آسفالت راه‌های روستایی شهرستان رشت سال ۹۵ ساماندهی می‌شود، گفت: حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش خوبان: سید عیسی مهدوی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به تفاهم‌نامه چند جانبه بین فرمانداری رشت و اداره کل راه و شهرسازی گیلان زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال حدود 100 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان رشت آسفالت می‌شود، افزود: علاوه بر آن 60 تا 70 کیلومتر زیرسازی و آسفالت می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه با این مهم برخورداری راه‌های روستایی شهرستان به 55 درصد می‌رسد، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده آسفالت راه‌های روستایی شهرستان رشت تا سال 95 ساماندهی می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه در زیرساخت‌ها با عقب‌ماندگی مواجه هستیم، تصریح کرد: از 1200 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان بیش از 500 کیلومتر آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای جهت‌دهی به سرمایه‌گذاری باید اولویت‌های شهرستان را مشخص کنیم، خاطرنشان کرد: آبزی‌پروری، گسترش گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها از برنامه‌های شهرستان است که باید متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه با حفظ سرمایه‌های کشاورزی باید توسعه انجام شود، تصریح کرد: باید با توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از خرد کردن اراضی کشاورزی جلوگیری کنیم.

مهدوی، ساماندهی پسماندها، رودخانه‌های رشت و فاضلاب شهری را از برنامه‌های مهمی این شهرستان دانست و گفت: باید این امور به شدت در شهر رشت و این شهرستان انجام شود.

 

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. روستا زاده
     | 2014/11/25 - 19:24
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام خدمت فرماندار محترم ، سال رو به اتمام است اما هنوز اثری از تمهیدات فیزیکی برای آسفالت جاده های روستایی به طور مشخص در بخش خشکبیجار نیست. امیدواریم با توجه خاصی که حضرتعالی به روستا ها دارید و پی گیری بخشدار محترم که خود روستا زاده هستند مشکل جاده روستایی در بخش رخت بربندد .انشاا…

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads