کد خبر: 65835 - تاریخ: دوشنبه، 24 نوامبر 2014 - 20:32

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد:

طی 8 ماه گذشته بیش از 177 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید

سید یوسف مرتضوی گفت: مرزبانان گیلان در هشت ماه گذشته مقدار 177 کیلو و 363 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

به گزارش خوبان، سید یوسف مرتضوی امروز در گفت‌وگو با فارس، عملکرد مرزبانی گیلان در هشت ماه گذشته را تشریح کرد.

وی از رشد هفت درصدی کشف مشروبات الکلی خارجی در گیلان در مدت مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: تاکنون مرزبانان با هدف‌ جلوگیری از ورود مواد مخدر و مشروبات الکلی به استان و اجرای طرح‌های عملیاتی و شناسایی عواملی که در هر منطقه مبادرت به تهیه و توزیع مواد افیونی می‌کردند به توفیقات بسیار خوبی دست یافتند.

فرمانده مرزبانی گیلان تشدید اقدام‌های کنترلی در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با افزایش گشت و کمین‌های مستمر و شبانه‌روزی را یکی از اقدام‌های تاثیرگذار دانست و گفت: ماموران مرزبانی استان اشرافیت اطلاعاتی دارند.

وی بهره‌گیری از منابع مخبران و شناسایی و پوشش نقاط آلوده را در کشف مواد مخدر اثرگذار خواند و ادامه داد: مرزبانان گیلان در هشت ماه گذشته مقدار 177 کیلو و 363 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

مرتضوی اعتیاد را به عنوان بلای خانماسنوز دانست و خاطرنشان کرد: این اعتیاد موجب فروپاشی بنیان خانواده شده و نقش موثر و همکاری مستمر مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار مرزهای استان و شناسایی و برخورد با سودجویان این امر بسیار موثر است.

وی درباره برخورد با عاملان توزیع تجهیزات ضدفرهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسانه‌های غربی هجمه حملات خود را روی افکار خانواده‌ها متمرکز کرده‌اند، مرزبانان گیلانی در بررسی و شناسایی مناطق آلوده نسبت به جمع‌آوری ادوات ضدفرهنگی و ماهواره اقدام کردند.

این مسئول جمع‌آوری ادوات ضدفرهنگی را 31 درصد با افزایش عنوان کرد و درباره شناورهای صیادی غیرمجاز و مالکان متخلف در فصل صیادی تصریح کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت در حوزه دریایی مرزبانی استان طرح‌های عملیاتی و ساماندهی و برخورد با شناورهای غیرمجاز اجرا شد.

فرمانده مرزبانی گیلان اضافه کرد: تاکنون 270 فروند شناور، 48 هزار و 208 عدد کرف، 32 هزار و 78 رشته تور ماهیگیری غیرمجاز، 9 هزار و 102 قطعه ماهیان استخوانی و غضروفی کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/56


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads