کد خبر: 65688 - تاریخ: یکشنبه، 23 نوامبر 2014 - 01:58

سرگرد یحیی پور در بین الصلاتین نماز جمعه خشکبیجار:

هدف از برگزاری حلقه های صالحین تربیت نیروهای متعهد است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقداد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج، به شبکه های گسترده تربیتی صالحین اشاره نمود و گفت: هدف از برگزاری حلقه های صالحین تربیت نیروهای مومن و متعهد برای پیشبرد اهداف نظام در راستای توسعه و عدالت است.

به گزارش خوبان: سرگرد حمید یحیی پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقداد در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته خشکبیجار گفت: بسیج مستضعفین در 5 آذر ماه سال 58 با فرمان امام راحل تشکیل شد و ما اکنون وارد 36 امین سالگرد آن می شویم.

وی مبارزه با تروریست ها و گروهک های التقاطی را از وظایف بسیج در ابتدای تشکیل آن خواند و گفت: پس از آن و در دوران دفاع مقدس بسیج به عنوان یک نهاد مقدس درخشید.

 

سرگرد یحیی پور

 

سرگرد یحیی پور با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج، به شبکه های گسترده تربیتی صالحین اشاره نمود و گفت: هدف از برگزاری حلقه های صالحین تربیت نیروهای مومن و متعهد برای پیشبرد اهداف نظام در راستای توسعه و عدالت است.

این مقام مسئول، امر به معروف و نهی از منکر را یکی از واجبات مهم برشمرد و بر بکارگیری آن در نقاط تفریحی و گردشگری به صورت لسانی تاکید نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف بسیج در بخش فرهنگی اشاره نمود و گفت: برگزاری یادواره شهدا، تالیف کتب و نشریات مختلف، برگزاری جشنواره فیلم عمار و مقاومت، برگزاری اردوهای راهیان نور و برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله این فعالیت ها می باشد.

گستره فعالیت های بسیج سازندگی در بعد اقتصادی بخش دیگری از سخنان جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقداد بود. وی در این خصوص گفت: امروزه شاهد خدمت رسانی به محرومین از طریق گسترش گروه های جهادی و پزشکی هستیم. همچنین بسیج مهندسین در حال آموزش راه های علمی کشاورزی به مردم روستا در پایگاه های بسیج در روستا است.

سرگرد یحیی پور در ادامه به آمادگی رزمی بسیجیان در گردان های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، بیت المقدس، کوثر، عاشورا و الزهرا (س) اشاره نموده و گفت: بسیج در بحث جهاد علمی و در بخش فناوری های نوین همچون سلول های بنیادین و سازماندهی نخبگان نقش پررنگی را ایفا می کند.

وی در ادامه به ساخت 2400 سوله ورزشی طی 2 سال گذشته در سطح کشور اشاره نمود و گفت: در خشکبیجار و لشت نشاء نیز دو سوله ورزشی احداث گردیده است.

سرگرد یحیی پور در بخش دیگری از سخنان خود به توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان اشاره نمود و گفت: ایشان جوانان را توصیه به تحصیل، تهذیب و ورزش نمودند. باید تلاش کنیم تا با عملی کردن این توصیه ها محیطی پرشور و سالم داشته باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور بسیجیان در نماز جمعه گفت: ان شاالله همیشه بسیجی بمانیم و پا به رکاب ترین نیروی اسلام باشیم و در راه ولایت گام برداریم.

انتهای پیام/57


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. دوست
     | 2014/11/23 - 10:36
    پاسخ

    باسلام و عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به همه بسیجیان ،به ویژ بسیجیان خشکبیجار ،با تشکر ازجناب سرگرد یحیی پور به خاطر همه لطف و محبتی که به بسیجیان دارندو خودشان هم یک بسیجی واقعی هستند باوجود همه مشغله ای که دارند باتمام وجود انرژی میذارن برای انجام بهتر امور ،برای ایشان و همسر محترمشان که ازتبار شهدا هستند و هر دو در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشند ارزوی توفیق و سربلندی روزافزون دارم.

  2. ناشناس
     | 2014/11/23 - 10:39
    پاسخ

    سخنان ایشان در نماز جمعه بسیار اثرگذار می باشد ،ان شاا… ادامه داشته باشد.

  3. موعود
     | 2014/11/23 - 15:53
    پاسخ

    باید در تمجید از سخنرانی آقای یحیی پور افزود: که ایشان یک بسیجی تمام به معنای حقیقی هستند ممنون برادر یحیی پور امیدوارو موفق و موئد باشید.

  4. محمد علیدخت
     | 2014/11/23 - 16:59
    پاسخ

    هفته بسیج بر تمام بسیجیان سلحشور مبارک و بر تمامی دشمنان که بسیج خار چشم آنهاست تسلیت باد!!! ممنون از بیانات آقای یحیی پور بسیار عالی بود موفق و سلامت و سربلند باشید.

  5. ل.ح
     | 2014/11/24 - 09:20
    پاسخ

    با سلام و سپاس و عرض تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان ارجمند ، با سپاس از جناب سرگرد یحیی پور ، چند روز پیش به همراه ایشان وعده ای از بسیجیان به میدان تیر لاکان رفته بودیم ، واقعا برادرانه همه را راهنمایی می نمایند و هدفشان یادگیری و ارتقای سطح بسیجیان است این مطلب در کلاسهای اموزشی ایشان نیز کاملا مشهود است خداوند برای خانواده محترمشان حفظشان نماید.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads