کد خبر: 65685 - تاریخ: شنبه، 22 نوامبر 2014 - 23:42

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان خبر داد:

تمایل روزافزون مردم گیلان به اعمال زیبایی پوست و مو

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان از افزایش روزافزون اعمال زیبایی پوست و مو در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، امید زرگری عصر امروز در جلسه تشکیل انجمن متخصصان پوست گیلان، ارتقای علمی اعضای این انجمن را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اعضای این انجمن علاوه بر ارتقای علمی خود باید برای افزایش آگاهی مردم گیلان در زمینه بیماری‌های پوست و روش‌های علمی زیبایی نیز فعال باشند.

وی افزود: در این راستا انجمن متخصصان پوست گیلان ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و برقراری جلسات منظم علمی در اشکال مختلف با حضور سخنرانان مجرب را در برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان بهداشت پوست و مو را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مردم نباید برای زیبایی پوست و موی خود به مراکز غیر مجاز و آرایشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به دلیل تمایل روزافزون مردم گیلان به اعمال زیبایی پوست و مو و به منظور راهنمایی مردم این استان در انتخاب درست، با اعلام فهرست متخصصان پوست، مو و زیبایی شاغل در این استان توسط انجمن مذکور مردم می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان درباره انتخابات این انجمن خاطرنشان کرد: انتخابات انجمن متخصصان پوست گیلان در سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و پس از اعلام کاندیداتوری پزشکان این رشته، انتخابات انجمن با رأی مخفی صورت گرفت

وی با اشاره به اینکه تمام روند این انتخابات توسط متولیان نظام پزشکی و مجمع انجمن‌های علمی و تخصصی گیلان مورد بررسی و کنترل قرار گرفت، یادآور شد: پس از شمارش آرا امید زرگری، عباس درجانی، حجت افتخاری، سعید عباسی معین و هاله ختائی به عنوان اعضای اصلی انجمن مذکور انتخاب شدند.

زرگری خاطرنشان کرد: در انتخابات انجمن متخصصان پوست گیلان مرتضی قربان‌زاده به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره، اسماعیل اکبری به عنوان بازرس اصلی و نورمحمد بصری نیز بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/79


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads