کد خبر: 65495 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 نوامبر 2014 - 18:03

سرهنگ اصحابی در گفتگو با خوبان خبر:

نیروهای بسیجی گوش به فرمان ولایت برای مقابله با هر تهدیدی هستند

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت ضمن تشریح برنامه های ناحیه مقداد در هفته بسیج گفت: برنامه های مختلف هنری و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست های بصیرتی و نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های سپاه ناحیه مقداد در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء می باشد.

به گزارش خوبان: سرهنگ اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک آغاز هفته بسیج به مردم عزیز ایران و بسیجیان جان برکف گفت: بسیج شجره طیبه ای است که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی غرس شد و فرزندان معنوی امام راحل با نثار جانشان در هشت سال دفاع مقدس جانانه از نظام اسلامی دفاع کردند و چنان درسی به مستکبران جهانی دادند که دیگر هرگز چشم طمع به ایران اسلامی نداشته باشند.

 

وی با بیان این مطلب که امنیت امروز ما در جهانی که پر از خشونت و جنگ و خونریزی است، نتیجه دلاوریهای بسیجیان غیور انقلاب است، گفت: همین است که در جای جای دنیا تفکر بسیجی در بین ملت های آزاده جان گرفته و امروزه در لبنان، عراق و سوریه نیروهای مردمی با الگو گیری از بسیج ما، از کشور خود دفاع می کنند.

 

سرهنگ اصحابی یادآور شد: امروز این شجره طیبه تنومند شده و شکوفه هایش همه جا را معطر کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت با اشاره به این مطلب که بسیج در حال حاضر در عرصه های مختلف حضوری فعال  دارد گفت: بسیج درعرصه مقابله با جنگ نرم دشمن، در قالب کار تربیتی حلقات صالحین در پایگاه های مقاومت، با ارتقاء سطح معنوی نیروها در مقابل آماج حملات فرهنگی نیروها را حفظ می کند. در سطح ناحیه مقداد نیز، نیروهای بسیجی در قالب 256 حلقه صالحین سازماندهی شده اند.

 

وی افزود: در سال جاری 30 یادواره شهدا توسط ناحیه مقداد برگزار شده و در هفته بسیج نیز قرار است 3 یادواره برگزار شود.

 

سرهنگ اصحابی

 

سرهنگ اصحابی ادامه داد: برنامه های مختلف هنری همچون جشنواره فیلم مقاومت، کتاب مقاومت و اردوهای راهیان نور، از دیگر برنامه های فرهنگی در این بخش است. بسیج سازندگی با اعزام گروه های جهادی اقدام به نوسازی مدارس و مساجد می نماید و با ایجاد اشتغال در بخش های کشاورزی، شیلات، پرورش مرغ و ماکیان و بلدرچین و دامپروری با اعطای وام های خوداشتغالی، فعالیت می کند.

 

وی با بیان این که در سال گذشته 2400 سالن ورزشی توسط بسیج ساخته شد گفت: سپاه ناحیه مقداد نیز در بخش خشکبیجار دو سالن تا مرحله نصب سوله پیش برد و مقدمات اجرای سوله در بخش لشت نشاء نیز فراهم گردیده است.

 

سرهنگ اصحابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که گردان های امام علی(ع)، بیت المقدس، کوثر، عاشورا و الزهرا اجرای رزمایش های سالیانه را در آخرین روز بسیج برعهده دارند گفت: نیروهای بسیجی آمادگی دفاع از کشور را دارند و گوش به فرمان ولایت برای مقابله با هر تهدیدی هستند.

 

این مقام مسئول برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات قرآنی و ورزشی، راه اندازی مهدهای قرآنی و اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی را از جمله برنامه های مردم و بسیجیان در طول سال برشمرد و افزود: در هفته بسیج سال جاری در بخش های مختلف، برنامه های متنوع ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست های بصیرتی، نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و … را در برنامه داریم.

 

وی در پایان گفت: از خدا می خواهیم تا در فردای قیامت در محضر امام و شهدا شرمنده نباشیم.

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. محمد علیدخت
     | 2014/11/22 - 16:48
    پاسخ

    باسلام ممنون از مصاحبه خوبان با برادر اصحابی
    در ادامه باید نوشت:بسیجی بنده خاص الهی است

    بسیجی در حقیقت یک سپاهی است

    بسیجی آرزوی مومنین است

    بسیجی نور چشمان امین است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads