کد خبر: 65418 - تاریخ: چهارشنبه، 19 نوامبر 2014 - 11:39

با گرفتن شماره 1521؛

قبوض برق خود را تلفنی پرداخت نمایید

در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و برای رفاه حال مشترکان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، اقدام به راه‌اندازی سیستم پرداخت تلفنی قبوض برق به شماره 1521 کرده است.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان، در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و برای رفاه حال مشترکان، شرکت توزیع نیروی برق این استان اقدام به راه‌اندازی سیستم پرداخت تلفنی قبوض برق به شماره 1521 کرده است.

تمام مشترکان محترم دارنده کارت‌های شبکه شتاب می‌توانند با رمز دوم کارت نسبت به پرداخت صورتحساب بهای برق مصرفی خود با تلفن ثابت و همراه اقدام کنند.

استفاده از سیستم پرداخت قبوض 1521 برای مشترکان کاملاً رایگان بوده و تمام هزینه‌ها به‌عهده شرکت توزیع نیروی برق گیلان است.

این شرکت از سال 1389 نیز سامانه پیام کوتاه به شماره 1000131121 را راه‌اندازی کرده است که مشترکان گرامی می‌توانند با ارسال شماره اشتراک 8 رقمی خود به این سامانه آخرین صورتحساب برق مصرفی و شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت و با استفاده از انواع روش‌های الکترونیکی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

همچنین رویت صورتحساب برق مصرفی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به نشانی: www.gilanpdc.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads