کد خبر: 65280 - تاریخ: دوشنبه، 17 نوامبر 2014 - 15:22

سردار نقدی در نشست خبری:

آمادگی میلیون‌ها بسیجی برای اعزام به سوریه و غزه/ امر به معروف را وظیفه خود می‌دانیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با ۲۲ میلیون عضو تشکیلاتی و ۲ هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.

به گزارش خوبان: سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشستی خبری که در آستانه آغاز هفته بسیج برگزار شد، طی سخنانی، وضعیت امروز بسیج را در اوج اقتدار و شکوفایی و در بهترین شرایط تاریخ خود عنوان کرد، گفت: بسیج با 22 میلیون عضو تشکیلاتی و 2هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.

وی افزود: بسیجیان آموزش دیده جنگ نرم، آماده خلق حماسه‌ای بزرگ در این حوزه هستند؛ حماسه‌ای به عظمت دفاع مقدس.

نقدی تصریح کرد: بسیج حضور گسترده‌ای در عرصه‌های اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی دارد.

وی همچنین شعار هفته بسیج را «بسیج مظهر عزم ملی و مدبریت جهانی» اعلام کرد و گفت: روز 5 آذر، اجتماع میلیونی بسیجیان سراسر کشور برپا خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه از برپایی جشنواره مالک اشتر با حضور هزار اسوه بسیجی و سخنرانی سرلشکر فیروزآبادی در روز اول اذر و افتتاح هزار سالن ورزشی «9دی» و «صالحین» در روز دوم آذرماه خبر داد.

نقدی با اشاره به افتتاح شبکه ملی اطلاع رسانی بسیج با عنوان «شبکه شباب» -بدون استفاده از اینترنت- همزمان با روز 5 آذر، تصریح کرد: رزمایش گردانهای بیت المقدس نیز روز 6 آذر در استانهای منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس از حلقه وجوبی امر به معروف خارج نیست و بسیج از تمام ظرفیتها البته با شیوه های صحیح در این امر استفاده می‌کند، گفت: هیچ مدیری نباید از امر به معروف بترسد چراکه این تضعیف مدیریت نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظیفه داشتیم به این امر بپردازیم چون امر به معروف، قانونی است که خدا در قرآن آورده است.

نقدی افزود: برخی می‌گویند امر به معروف، تضعیف مدیر است که اینطور نیست.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه امر به معروف فقط مختص حجاب نیست، اظهار داشت: منکر سیاسی و همکاری با دشمن بدتر از منکر حجاب و منکرهای اخلاقی است و ما منکرات اقتصادی هم داریم که باید نهی کرد.

نقدی با تاکید بر اینکه امر به معروف به نفع همه است، خاطرنشان کرد: مسایلی که به نفع همه است را سیاسی نکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: میلیونها بسیجی در ایران اماده اعزام به سوریه و غزه هستند و به ما مراجعه می‌کنند.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه همه ما مدافع حقوق ملت هستیم، تاکید کرد: اگر در توافق هسته ای، دولت خدمتگزار از حق ملت کوتاه بیاید که بسیار بسیار بعید می دانیم، نه مردم و نه بسیج از انها حمایت نخواهد کرد/

نقدی افزود: مردم و بسیج حامی مذاکره کنندگان هستند چه حقوق ایران در توافق اعاده شود و چه مذاکره را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: امریکا باید زیاده خواهی‌ها را کنار بگذارد تا توافقی عادلانه و بدون اجحاف صورت بگیرد.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه «شبکه اطلاع رسانی ملی» برای کشور، حقی مسلمتر از انرژی هسته‌ای است، گفت: مدیریت ضعیف و قابل انتقادی در این عرصه صورت گرفته است.

نقدی با اشاره به اینکه شبکه اطلاع رسانی ملی بسیج در 30هزار نقطه مشترک دارد، تصریح کرد: باید دنبال دستهای پنهانی باشیم که نگذاشتند وارد این عرصه شویم.

وی درخصوص جوسازی های غربی‌ها پیرامون پرواز نمونه نهایی پهپاد RQ170 ایرانی نیز گفت: دشمنان شیطنت کنند تا ببیند پهپاد RQ ایرانی سروقت آنها می رود و شلیک می‌کند تا باورشان شود پروازش نمایشی نبود.

رییس سازمان بسیج، سفارت آمریکا در بغداد را مرکز فرماندهی داعش است و گفت: بسیجیان خیلی دوست دارند به آنجا بروند اما بسیجیان عراق پای کارند و نیاز به ما نیست.

نقدی افزود: من با برخی از آنها همسنگر بودم و می‌دانم که تجربیات جنگی خوبی دارند.

وی اضافه کرد: نقشه آمریکا «هم مرز کردن» داعش با ایران برای فشار به ما بود.

رییس سازمان بسیج بار دیگر تصریح کرد: نیازی به حضور نظامیان ایران در عراق نیست ولی اگر آموزش بخواهند، انجام می شود همانطور که تاکنون صورت گرفته است.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/12

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads