کد خبر: 65236 - تاریخ: دوشنبه، 17 نوامبر 2014 - 11:46

فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

کشف 2 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در سیاهکل

سرهنگ رمضانعلي پورقاسم از كشف ۲ كيلو گرم شيشه و دستگيري يک نفر در شهرستان سیاهکل خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از درسیاهکل، سرهنگ رمضانعلي پورقاسم گفت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر توسط فردي در اين شهرستان ، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود : اكيپ هاي عملياتي اين پليس ، با تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل نموده و در اين خصوص متهم را در حين حمل مواد مخدر به وسيله خودرو پرايد شناسايي و دستگير كردند.

 

سرهنگ ” رمضانعلي پورقاسم ” افزود: ماموران بعد از بازرسي از خودرو موفق به كشف ۲ كيلوگرم مواد مخدراز نوع شيشه ، كه در درب خودرو جاسازي شده بود ، شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سياهكل در پايان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد ، از مردم خواست ؛ در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را سريعا به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

گفتنی است؛ برابر بند یک ماده ۸ قانون، هرگونه ساخت، توزیع، تولید، خرید، نگهداری و فروش هروئین و شیشه تا ۵ سانت از ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون ریال جریمه نقدی و ۲۰ تا ۵۰ ضربه شلاق ، تا یک گرم ، ۱ تا ۶ میلیون ریال جریمه و ۳۰ تا ۷۰ ضربه شلاق، از یک تا چهار گرم ۸ تا ۲۰ میلیون ریال جریمه و ۳۰ تا ۷۰ ضربه شلاق و ۲ تا ۵ سال حبس، چهار تا پانزده گرم ۲۰ تا ۴۰ میلیون ریال جریمه و ۳۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و ۵ تا ۸ سال زندان، از پانزده تا سی گرم ۴۰ تا ۶۰ میلیون ریال جریمه و ۳۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و ۱۰ تا ۱۵ سال حبس و بیش از ۳۰ گرم برابر بند ۶ ماده ۸ اعدام و مصادره اموال می باشد.

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads