کد خبر: 65106 - تاریخ: یکشنبه، 16 نوامبر 2014 - 18:29

تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی بر دستان مردم هنردوست/ گزارش تصویری 1

پیکر مرتضی پاشایی هنرمند فقید صبح امروز بر دستان مردم هنردوست از مقابل تالار وحدت تهران تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر مرتضی پاشایی 1 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 2 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 3 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 4 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 5 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 6 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 7 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 8 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 9 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 10 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 11 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 12 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 13 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 15 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 16 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 17 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 18 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 19 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 20 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 21 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 22 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 23 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 24 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 25 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 26 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 27 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 28 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 29 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 30 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 31 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 32 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 33 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 34 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 35 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 36 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 37 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 38 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 39 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 40 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 41 تشییع پیکر مرتضی پاشایی 42


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۵

  1. شاهد 110
     | 2014/11/16 - 22:39
    پاسخ
    +3
    -4

    سلام خدمت برادران عزیز در سایت خبری خوبان خبر .
    با عث خوشحالی هستش که می بینیم یک همچنین سایت فعال و بروزی رو در حوزه لشت نشاء ، خمام و خشکبیجار مشاهده می کنیم ، اما سئوال مهمی دارم که تاجوابش رو ندونم آروم نمی گیرم .
    به گزارش خوبان: یادواره سرداران و ۱۷۷ شهید بخش لشت نشاء برگزار می شود.
    این مراسم معنوی عصر فردا از ساعت ۱۵ در مسجد جامع لشت نشاء برپا خواهد شد.
    سخنران این مراسم حجت الاسلام شجونی است و مداحی نیز توسط حاج ابوذر بیوکافی انجام خواهد شد.
    خبر بالا در تاریخ 21 آبان روی سایت شما عزیزان قرار گرفت ، اما هیچ گزارش و مطلبی و نه تصویری از این مراسم در سایت شما و نه در هیچ یک از سایت های محلی گیلان منعکس نشد .
    می تونم بپرسم علتش چی بوده ؟
    خدا رحمت کنه مرحوم پاشایی رو ، خیلی هم خوب هستش که شما عزیزان به این مطلب هم پرداختید و حداقل از روز وفاتشون تا امروز نزدیک به چهار مطلب خبری و دو سری گزارش تصویری در رابطه با فوت این عزیز منعکس کردید، اما راجع به یادواره شهدای لشت نشاء حتی کوچکترین عملکردی از شما عزیزان مشاهده نشده است .
    یادواره ای که با همت و زحمت جوان های انقلابی و مومن و بی ادعای بخش لشت نشاء با همکاری امام جمعه ، بسیج و نیروهای مومن لشت نشاء و روستاهای اطراف برگزار شده است .
    آیا این مراسم در حد انتشار یک گزارش و یا یک گزارش تصویری نبود؟!
    من هر روز مراجعه می کنم تا بتونم پاسخ به این سئوالم رو دریافت کنم .
    با تشکر از زحمات شما در انشار اخبار صحیح و درست .

    • خوبان
       | 2014/11/16 - 23:14
      پاسخ
      +3
      -1

      با سلام و تشکر از حسن نظر شما کاربر محترم؛
      از این که با دقت پیگیر آخرین اخبار سایت هستید، از شما متشکریم.
      متاسفانه گزارش مربوط به این یادواره، دیر به دست مسئول مربوطه در سایت رسید و به دلیل این که از نظر زمانی این خبر سوخته محسوب می شد، بر روی خروجی سایت قرار نگرفت.

  2. عمار رهبری
     | 2014/11/17 - 00:04
    پاسخ
    +1
    -7

    این همه پرداختن به مسایل مربوط به موسیقی و خوانندگی آن هم از نوع پاپ که در فرهنگ دینی ما هیچ جایگاهی ندارد، لازم نیست.

    • مهدی
       | 2014/11/17 - 12:07
      پاسخ
      +4
      -1

      با سلام خدمت عمار رهبری
      آقا یا خانم عمار رهبری، اتفاقا به نظرم اگه با نگاه دقیق به این قضیه نگاه کرده باشین متوجه خواهید شد که پرداختن به این موضوع یعنی همین شیوه ای که صدا و سیما و بسیاری از رسانه های اصول گرا در این چند وقته به آن پرداخته اند شیوه درستی است زیرا ما با انجام این کار خاکریز خودمان را به دشمن نمیدهیم، والا دشمن از خلاء اطلاعاتی این چنین مواردی نهایت استفاده را خواهد نمود و ضربات خود را خواهد زد
      با احترام به دیدگاه شما و این که درست است پرداختن بیش از حد به این موضوع ضروری نیست، ولی این برای حالات کلی درست می باشد و شما در برخی موارد استثنائا برای رسیدن به یک هدف بالاتر مجبوری موقتا مواردی را رعایت نکنی.
      یا علی

  3. m
     | 2014/11/19 - 01:21
    پاسخ
    +2
    0

    جناب عمار رهبری چرا فکر میکنید موسیقی تو فرهنگ دینی ما هیچ جایگاهی نداره؟؟؟لطفا این طرز فکر کاملا اشتباه رو در جایی بیان نکنید چون با این کاراتون راه رو واسه یه سری از افرادی که میخوان به هر نحوی دین و نظام و …رو زیر سوال ببرن باز میکنید.و همینطور آقای مهدی چرا فکر میکنید که بیش از حد به این موضوع پرداخته شده؟؟؟ ما یه خواننده ای که یه اسطوره بوده رو از دست دادیم باید خیلی هم موافق این کار باشیدکه خبر درباره خواننده ایه که با این همه مشغله ای که داشت همیشه نمازاشو سر وقت میخوند و حتی همیشه نماز شبم میخوند و خیلی از کارای خیر دیگه هم انجام میداد که شاید دوست نداشته باشه بگم. واسه شادی روحش صلوات بدین…

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads